رونمایی از گوشی های Huawei mate 20 در خاورمیانه و آفریقا
هوآوی دیشب از گوشی های پرچم دار سری Huawei mate 20 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی کرد

گوشی های Huawei mate 20

 این مراسم باشکوه در در کنار بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه دبی با استقبالی کم نظیر از سوی کاربران و کارشناسان برگزار شد. در این رونمایی تصاویری از گوشی های سری Huawei mate 20 به همراه قابلیت های اصلی آنها به صورت پروجکشن روی این برج نمایش داده شد.

جین ژیائو مدیر منطقه ای هوآوی در این مراسم گفت: "هوآوی از اینکه توانسته است اولین شرکتی در حوزه گوشی های هوشمند باشد که هوش مصنوعی را به صورت کاربردی به کاربران خود عرضه کند به خود می بالد. با وجود نوآوری هایی مانند دوربین های ماتریسی، باتری های پر ظرفیت و سیستم شارژ معکوس بی سیم هواوی تمام تلاش خود را کرده است که محصولی را کاملاً منطبق با نیازهای روزانه کاربران عرضه کند."

WMN_1912 copy.jpg

در کنار تصاویری پروجکشنی که روی بلندترین برج دنیا از Huawei mate 20 و قابلیت های آن به نمایش گذاشته شد، جین ژیائو طی صحبت هایی ضمن اشاره به رتبه دوم هوآوی بین سایر برندها در منطقه از حیث سهم بازار، به اقداماتی که توانسته چنین موفقیتی را برای هوآوی پدید آورد اشاره کرد. به علاوه او افزود که هوآوی به عنوان اسپانسر اصلی مسابقات فوتبال ساحلی منطقه انتخاب شده است.

پس از صحبت های جین ژیائو، او به همراه برخی مقام بلندپایه سیاسی و رسانه ای اولین جعبه گوشی Huawei mate 20 را در منطقه به صورت رسمی گشود.

Huawei mate 20 از برخی قابلیت های نوآورانه برخوردار است که برخی برای اولین بار در دنیا گوشی های هوشمند به کاربران عرضه شده اند.

01-560x420.jpeg

دوربین های ماتریسی:


دوربین اصلی گوشی Huawei mate 20 Pro یک سه لنزه است که با همکاری شرکت صاحب نام لایکا طراحی و ساخته شده است.  سنسور اصلی این دوربین 40 مگاپیکسلی است و دو سنسور دیگر 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی نیز در این مدل در نظر گرفته شده اند. زاویه باز عکاسی این دوربین ها امکان عکاسی از مناظر وسیع را برای کاربران فراهم آورده است. به علاوه امکان عکاسی ماکرو در سوژه هایی در فاصله 2.5 سانتی متری با کیفیت بسیار بالا نیز در دوربین این گوشی در نظر گرفته شده است. سطح جدید قابلیت های هوش مصنوعی هم به کاربران امکان عکاسی راحت تر ولی حرفه ای تر از سوژه های مختلف را داده و در عین حال در نظر گرفتن ISP دوگانه در پردازنده این گوشی موجب عکاسی پر سرعت تر شده است.

باتری های پرظرفیت با سیستم شارژ فوق سریع:


هواوی در گوشی های مختلف سری mate 20 از باتری های پرظرفیت 4000 mAh، 4200 mAh و حتی 5000 mAh برای اولین بار بهره گرفته است. این ظرفیت های بالای باتری در کنار سیستم مدیریت انرژی با هوش مصنوعی در این گوشی ها موجب طول عمر باتری نسبت به رقبای این گوشی ها و همچنین مدل های قبلی در سری mate شده است.

به علاوه استفاده از شارژرهای 40 واتی که امکان شارژ فوق سریع را برای کاربران فراهم کرده قابلیت کاربردی دیگری است که این مدل را از سایر رقبای خود در بازار متمایز نموده است. برای اولین بار در این گوشی امکان شارژ معکوس بی سیم هم برای کاربران در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که هوآوی برای آرامش خاطر کاربران این گوشی ها برای امنیت سیستم شارژ و باتری آنها از شرکت آلمانی TUV گواهی امنیت دریافت کرده است.

huawei.jpg

سیستم اثر انگشت داخل صفحه نمایش:


از دیگر نوآوری های هوآوی در این گوشی سیستم تشخیص اثر انگشت داخل صفحه نمایش برخی مدل ها در سری Huawei mate 20 است. به علاوه امکان تشخیص چهره سه بعدی از دیگر قابلیت های امنیتی در نظر گرفته شده برای این گوشی ها می باشد. قابلیت های ذکر شده در کنار امکانات هوش مصنوعی، اولین پردازنده 7 نانومتری دنیا یعنی Kirin 980 و آخرین آندورید با رابط کاربری اختصاصی هوآوی این سری را به گزینه ای جدی و قابل توجه در بازار گوشی های پرچم دار برای کاربران بدل ساخته است. 

قیمت و زمان عرضه:

بر مبنای اعلام هوآوی، پیش فروش گوشی های Huawei mate 20 امروز در امارات آغاز شده و در تاریخ 8 نوامبر هم به فروشگاه ها عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ها در امارات 3299 درهم برای مدل Huawei mate 20 pro و 2599 درهم برای مدل Huawei mate 20 خواهد بود.


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:Huawei