بهترین کافه و رستوران های شهر بیرجند
 رستوران‌های متعددی در شهر بیرجند قرار دارند که اکثر آن‌ها شهرت زیادی داشته و مشتریان پروپاقرص و وفاداری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بدانیم.


اگر در شهر بیرجند به دنبال رستوران گردی هستید و می‌خواهید از سرویس سفارش غذا انلاین بهره ببرید، لازم است که پیش از آن، اطلاعات کاملی در خصوص کافه و رستوران‌های این شهر به دست بیاورید. رستوران‌های متعددی در شهر بیرجند قرار دارند که اکثر آن‌ها شهرت زیادی داشته و مشتریان پروپاقرص و وفاداری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بدانیم.


لیستی از بهترین کافه و رستوران های بیرجند در سال2022

از میان برترین رستوران های بیرجند، موارد زیر قابل توجه هستند:


کافه شبدر بیرجند


کافه شبدر بیرجند از مشهورترین کافه‌های این شهر بوده و دمنوش‌های آن طعم فوق العاده‌ای دارند. اگر به دنبال یک کافه یا دمنوش عالی و همین طور هات چاکلت با طعمی فراموش نشدنی هستید، توصیه می‌کنیم که حتما سری به منوی کافه شبدر بیرجند بزنید.


https://snappfood.ir/caffe/menu/کافه_شبدر-r-p6qeee

همین طور شما می‌توانید از میان وعده‌های خوشمزه این کافه، چون سیب زمینی ساده، سیب زمینی پنیری، سیب زمینی و دیپ گودا، سیب زمینی و سس قارچ و ... یک میان وعده خوشمزه نوش جان کنید. برای وعده صبحانه نیز این کافه پیشنهادات فوق العاده‌ای برای شما دارد. سوسیس تخم مرغ، رولت ژامبون، نیمرو، املت، صبحانه انگلیسی، صبحانه مکزیکی و املت مخصوص از آن جمله هستند.

نوشیدنی‌های سرد خوش طعم این رستوران نیز شامل رز ورلا، بلو آیز، سان ست، منتور پارادایس، اگبیس، لیی ون و ... هستند.

از شیک‌های عالی این کافه نیز می‌توان به شیک شکلات، شیک بیسکوییت، شیک بادام زمینی، شیک نوتلا، شیک تک تک، شیک میوه‌ای، شیک کلاور و ... اشاره کرد.

اگر به دنبال طعم عالی بستنی باشید، بستنی آفوگاتو کافه شبدر و همین طور چاکلت وافل و فروتی وافل آن را فراموش نخواهید کرد.


رستوران زیتون بیرجند(Zeytoon Restaurant)

اگر به دنبال یک رستوران عالی در شهر بیرجند باشید، در انتهای توحید در شهر بیرجند، بلوار جماران، خیابان نیایش و ستایش رستوران زیتون را فوق العاده خواهید یافت. فضای عالی این رستوران، کمک می‌کند تا بتوانید یک وعده غذایی بی نظیر را بچشید. البته شما می‌توانید از طریق اسنپ فود، نسبت به سفارش غذا انلاین بیرجند اقدام کرده و بدون نیاز به حضور در این رستوران، غذای مورد علاقه خود را از منوی به شکل اینترنتی خریداری کنید.


رستوران شبهای بیرجند


رستوران شب‌های بیرجند، در قلعه تاریخی این شهر قرار گرفته است. در این رستوران، می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، کباب، جوجه کباب و ... را نوش جان کنید.
 

 1.jpg

“غذاهای خوشطعم و خوشمزه شبهای بیرجند”


همین طور دورچین‌های این رستوران طعمی فوق العاده داشته و می‌توانید لذتی عالی از آن‌ها ببرید. شبهای بیرجند برای تجربه یک رستوران گردی بی نظیر در این شهر، از بهترین انتخاب‌های شما به حساب می‌آید و حتما از حال و هوا و فضای آن لذت زیادی خواهید برد.


رستوران سنتی شمس العماره(Shamso Alemare Traditional Restaurant)


یکی از رستوران‌های سنتی در شهر بیرجند، رستوران سنتی شمس العماره است. این رستوران فضایی کاملا سنتی داشته و صرف یک وعده غذایی در آن، تجربه‌ای بی نظیر است. قیمت‌ها در رستوران سنتی شمس العماره بیرجند، کاملا اقتصادی بوده و مشتریانی وفادار دارند. پارکینگ خیابانی رایگان برای این رستوران در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید از امکان پرداخت الکترونیک آن نیز بهره مند شوید.

جالب است بدانید که در نزدیکی این رستوران، جاذبه‌های گردشگری زیادی چون موزه مردم شناسی و باستان شناسی بیرجند، موزه پرندگان، عمارت و باغ اکبریه و ... قرار دارند.

به این شکل فرصت آن را دارید که در یک روز ضمن لذت بردن از غذا این رستوران، به دیدن جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن نیز بروید. البته در صورتی که تنها می‌خواهید غذای خود را سفارش داده و زمان بیشتری صرف نکنید، پیشنهاد می‌کنیم که با سفارش غذا انلاین بیرجند https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Birjand، به راحتی غذای خود را از اسنپ فود تحویل گرفته و در زمان و هزینه‌هایتان صرفه جویی به عمل بیاورید.


کافه های خیابان معلم بیرجند


از جمله کافه های خیابان معلم بیرجند، می‌توان به کافه تراس اشاره کرد. همین طور کافه خیابون در این خیابان معلم یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید از آن لذت زیادی ببرید.
 

 2.jpg

“طعم بیاماندی غذاهای رستوران بیرجندی معلم”


 این کافه‌ها منوی بسیار متنوعی داشته و برای سفارش غذا انلاین بیرجند گزینه هایی بی نقص به حساب می‌آیند.


سخن پایانی


اگر می‌خواهید تجربه ای عالی از رستوران گردی در بیرجند داشته باشید، توصیه می‌کنیم که حتما از سرویس اسنپ فود استفاده کرده و سفارش غذا انلاین بیرجند را ثبت کنید. به این شکل در کمترین زمان غذای سفارش داده شما به درب محل ارسال خواهد شد. شما چه نظری در این باره دارید؟ مزایا و معایب خرید آنلاین غذا از اسنپ فود  https://snappfood.irو به طور کلی به شکل اینترنتی چیست؟ به علاوه پیشنهاد می‌کنیم که شما نیز تجربه خود از برترین و جذاب‌ترین رستوران‌های این شهر را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.



گردآوری :گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع :snappfood.ir