سفر به آمستردام
اولین سوالی که بعد از رزرو بلیط هواپیما تهران آمستردام، برایتان پیش می‌آید احتمالا این است که چه کارهایی باید قبل از سفر به آمستردام انجام دهید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی در این مورد برایتان بگوییم.


آمستردام، پایتخت هلند، یکی از زیباترین مقاصد اروپایی بوده که با جاذبه های گردشگری بی‌نظیرش مسافران زیادی را شیفته ی خود کرده است. بافت قدیمی این شهر با ساختمان های قدیمی و کانال های آبی که از وسط آن گذشته همچون موزه‌ زنده می‌ماند. ایرانیانی که قصد سفر به هلند را دارند، اولین سوالی که بعد از رزرو بلیط هواپیما تهران آمستردام، برایشان پیش می‌آید احتمالا این است که چه کارهایی باید قبل از سفر به آمستردام انجام دهند؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی در این مورد برایتان بگوییم.
 


بررسی آب و هوای آمستردام


 یکی از مهم ترین اقداماتی که قبل از سفر به آمستردام باید انجام دهید، بررسی آب و هوای این شهر است. آمستردام به صورت کلی دارای آب و هوای نسبتا معتدل بوده و معمولا در اکثر ایام سال ابری و همراه با نم باران است. تابستان‌های آمستردام خنک و زمستان‌های آن، سرد همراه با وزش باد و بارش برف خواهد بود. اگر قصد سفر به پایتخت هلند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سفر در نیمه اول سال را انتخاب کنید.

رزرو هتل آمستردام


آشنایی با جاذبه های گردشگری آمستردام


از دیگر اقداماتی که قبل از سفر به هر مقصدی باید انجام داد، آشنایی با جاذبه های دیدنی آنجا است. اماکن دیدنی آمستردام شامل خیابان‌های زیبا، کانال های آب، موزه‌ها، ساختمان‌های سلطنتی با معماری ویژه، کلیساها و پارک‌ها می‌شود. همه‌ این جاهای دیدنی در کنار هم باعث شده تا آمستردام به عنوان یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری اروپا شناخته شود. این شهر بیش از 60 موزه دارد که معروف ترین آن‌ها موزه ونگوگ، موزه استدلیک، موزه هت رمبراندیوس، موزه مادام ترسو، موزه ملی دریانوردی هلند، موزه ملی هولوکاست و موزه آنه فرنک است. کاخ سلطنتی آمستردام، از جمله ساختمان های سلطنتی آمستردام بوده که در سفرتان به هلند حتما باید از آن‌ها بازدید کنید. کانال پرنسس،کانال بلت، باغ گل کوکن هوف، باغ گیاه شناسی، کلیسای غربی، کلیسای دِ اود کرک، پی سی هوفت استرات، کالفر اشترات، بتهوون استرات، میدان دام و آسیاب های بادی نیز از دیگر جاذبه های آمستردام محسوب می‌شوند.
 


آشنایی با اطلاعات ضروری آمستردام


زبان رسمی: هلندی، انگلیسی و آلمانی

واحد پول رسمی: یورو

کد کشور: +۳۱

شماره های اضطراری: پلیس، آمبولانس و آتش نشانی: ۱۱۲

اختلاف ساعت با تهران: ۲ ساعت و نیم عقب تر از تهران

فرودگاه: اسپیخول آمستردام |   Amsterdam Airport Schiphol


رزرو بلیط هواپیما آمستردام در فلای تودی


برای رزرو بلیط هواپیما آمستردام گزینه های زیادی پیش روی شماست اما پیدا کردن سایتی معتبر که بتوان با خیال راحت رزرو را انجام داد، کار ساده‌ای نیست. از میان سایت های ایرانی، فلای تودی با ارائه ارزانترین پروازها در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی به خوبی توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند. برای رزرو بلیط هواپیما آمستردام کافیست به صفحه پرواز خارجی فلای تودی مراجعه کنید. مبدا تهران و مقصد آمستردام را وارد کنید. تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و مشخص کردن یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از تمامی پروازهای آمستردام به شما نمایش داده می‌شود که به طور پیش فرض این جستجو بر اساس ارزانترین قیمت به گرانترین قیمت مرتب شده‌اند. در این صفحه می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل نمودار حداقل و حداکثر قیمتی انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و تقویم قیمتی آسان تر به بلیط ارزان آمستردام دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه شرایط و قیمت تمامی پروازهای موجود به مقصد آمستردام، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و شرایط سفری خود انتخاب کنید.
 

دیدنی های آمستردام


رزرو هتل آمستردام


بعد از خرید بلیط هواپیما، اقدام بعدی رزرو هتل در شهر زیبای آمستردام است. برای رزرو هتلتان هم روی فلای تودی حساب کنید. فلای تودی با گارانتی ارزان ترین قیمت رزرو هتل های خارجی در اروپا و دیگر نقاط جهان، این اطمینان و تضمین را به شما می دهد تا با خیالی آسوده، هتل خارجی مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با پایین ترین قیمت رزرو کنید. برای رزرو هتل در آمستردام ابتدا به صفحه هتل خارجی فلای تودی رفته، مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید. در زمانی کوتاه تمامی هتل هایی که در آن بازه زمانی در آمستردام در دسترس هستند، برایتان به نمایش در خواهد آمد. خوب است بدانید لیست نهایی، از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده‌اند و انتخاب را برایتان آسان می‌کند. در ادامه با مقایسه امکانات و هزینه‌ هتل‌ های آمستردام با چند کلیک ساده رزروتان را انجام داده و واچر خود را در زمانی کوتاه دریافت کنید.


خرید بیمه مسافرتی


خرید بیمه مسافرتی از دیگر اقدامات مهم قبل از سفر خارجی است. بیمه یعنی امنیت خاطر در سفر و بیمه مسافرتی خاطر شما را در سفر آسوده می‌کند. بیمه مسافرتی در واقع خسارات پیش‌بینی نشده‌ای مانند گم شدن چمدان یا کنسل شدن پرواز و همچنین هزینه‌های پزشکی در مقصد را جبران می‌کند تا در صورت بروز این مشکلات، خیالتان راحت باشد. برای سفر به آمستردام تهیه بیمه مسافرتی امری ضروری است چرا که در صورت وقوع اتفاق در کشورهای خارجی، تمامی پرداخت های شما به صورت ارزی بوده که برایتان گران تمام خواهد شد.





گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com
منبع:flytoday.ir