عده زیادی بر این باور هستند که در زمان مطالعه، نور کافی در بالا رفتن میزان تمرکز موثر است. نظرتان در مورد یک چراغ مطالعه زیبا و متفاوت چیست؟...

فصل امتحانات برای عده‌ای شروع شده و عده‌ای هم کم کم به استقبالش میروند. شاید یکی از مهمترین فاکتورها در یک مطالعه موفق، داشتن یک محیط زیبا و راحت باشد. عده زیادی بر این باور هستند که در زمان مطالعه، نور کافی در بالا رفتن میزان تمرکز موثر است. نظرتان در مورد یک چراغ مطالعه زیبا و متفاوت چیست؟
 
 
آنچه که در تصویر مشاهده می‌کنید یک طرح ایتالیایی است که توسط آقای Ettore Cimini برای یک چراغ مطالعه پیشنهاد شده است. این طرح که به Lumina Italia Ra Fiber Optic شهرت یافته از دو بازوی استیلی قابل انعطاف تشکیل شده که هرکدام چهره یک مار کبری را برایمان تداعی می‌کند.
 
 
به جای نیش هر مار کبری یک لامپ فلوروسنت 100 واتی جاسازی شده که می‌توان با پیچ و خم دادن به تنه مار فاصله مناسب را برای این منبع نور نسبت به میز مطالعه تنظیم کرد. رشته‌های نازک فیبر نوری در جداره داخلی بدنه مار بالا میروند و توان الکتریکی لازم جهت روشن شدن لامپ را تامین می‌کنند.
 
 
برای روشن و خاموش کردن و همچنین تنظیم حجم نور لامپ نیز از یک دیمر لمسی استفاده خواهید کرد. به دلیل آنکه این محصول هنوز در حد یک طرح ارائه شده از قیمت تمام شده آن خبری در دسترس نیست.
این یک چراغ رومیزی فانتزی زیبا است، به شرط آنکه قول بدهید که از مارهای کبری نترسید و درستان را بخوانید. امتحانات نزدیک است.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: narenji.ir
 
 
مطالب جالب دیگر:
زنی 25سال برای فرار از خُر و پُف شوهر، در ماشین می‌خوابید!!
چرا فیلم ترسناک تماشا می‌کنیم؟!
اخراج بازيکن فوتبال در ثانيه3!!
جديدترين اتومبيل الکتريکی در جهان!(+عکس)
بخاطر ترس از القاعده، دیوید بکهام قراردادش را تمدید نمی‌کند!!
سوسيسی به بلندی 392 متر!! (+عکس)