جونیتا استید" ۳۶ ساله ساكن ایالت نیوفانلند، شب سال نو، بخاطر دردی كه در ناحیه كمر احساس می‌كرد، به تصور داشتن سنگ كلیه، به بیمارستان مراجعه كرد...

"جونیتا استید" ۳۶ ساله ساكن ایالت نیوفانلند، شب سال نو، بخاطر دردی كه در ناحیه كمر احساس می‌كرد، به تصور داشتن سنگ كلیه، به بیمارستان مراجعه كرد، اما یك كودك بدنیا آورد.
پزشكان پس از عكسبرداری، وجود هر گونه سنگ در كلیه‌های او را رد كردند، اما پس از بازگشت به اورژانس، یكی از پزشكان به او گفت، سنگی در كار نبوده، اما شما هم اكنون كودكی در شكم دارید كه آماده تولد است!
شش دقیقه بعد یعنی حدود ساعت ۱۲:۳۰ سال نو ، فرزند پسر او به نام نیكولاس به وزن ۳كیلوگرم متولد شد و نام او جزو اولین متولدان كانادا در سال ۲۰۰۹ ثبت شد.
جونیتا و همسر او به هیچوجه از بارداریش خبر نداشتند و هیچگونه علائم مشایه زمان بارداری مثل بیماری صبحگاهی، ضربه نوزاد به شكم و حتی قطع عادت ماهانه نیز در وی دیده نشده بود.
این گزارش حاكیست، شب سال نو، جونیتا و همسرش میهمان خواهر او بودند و بمحض احساس درد، بوسیله خودروی آمبولانس شوهر خواهرش به بیمارستان منتقل می‌شود.
وی به خبرنگاران گفت: "همه از من می‌پرسند، چطور ممكن است تو ۹ ماه حامله باشی و متوجه نشوی؟"
اعضای فامیل و دوستان آنها، زنده ماندن مادر و تولد نوزاد سالم را یك معجزه می‌دانند و هدایای زیادی را برای كودك كه حال او رضایتبخش اعلام شده می‌آورند.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: hamseda.ir
 
 
مطالب جالب دیگر:
تلاش برای شكار روح سرگردان یک پیرزن!!
ثبت رکوردی جدید در تولید تلویزیونهای باریک
بازداشت بازيگر سريال‌های طنزسيما!!
خرچنگ 140 ساله! (+عکس)
ادای دین نانسی عجرم به فلسطین