پسری که پوست سرش شکافت و 5بار سکته کرد اما زنده ماند!! + عکس
چند ماه پیش، برای یک نوجوان 16 ساله ژیمناست، اتفاق بدی رخ داد. او پنج بار سکته کرد و چند ماه نیز در کما بود اما خوشبختانه جان سالم به در برد!

این نوجوان 16 ساله تمام معادلات را به هم زده است. فرض کنید که یک خودروی سریع با سرعت بالا تصادف کند. «بلِیک هایلند» نیز با همان سرعت روی زمین بتنی سقوط کرد. این اتفاق کمی بیشتر از یک سال پیش در 18 فوریه 2014 رخ داده است.

تقریبا می‌توان گفت که نیمی از پوست سر این نوجوان تگزاسی شکافته شده بود. بلیک پس از این اتفاق ناگوار به کما رفت و شانس زندگی او 50 درصد بود. به دلیل تورم شدید مغزش، پزشکان مجبور شدند تا به طور موقت بخشی از جمجمه او را بردارند و از سرش جدا کنند. اما او پنج هفته بعد و به شکلی کاملا باورنکردنی و معجزه آسا بهبود یافت و اکنون نیز آماده است که به مدرسه برگردد و به زندگی عادی خود بپردازد.

پسری که پوست سرش شکافت و 5بار سکته کرد اما زنده ماند!! + عکس

پسری که پوست سرش شکافت و 5بار سکته کرد اما زنده ماند

بلیک می‌گوید: «می‌دانم که از پس انجام هر کاری برمی‌آیم. هیچ قدرتی نیرومندتر از قدرت دعا نیست.» از او پرسیده شد که آیا دوست دارد اتفاقات آن روز رخ نمی‌داد؟ او پاسخش به این سوال منفی بود. والدین بلیک لحظه به هوش آمدن پسرشان را به خوبی به یاد دارند. آنها می‌گویند که یک «معجزه» بی نظیر رخ داده است. هرچند حافظه کوتاه‌مدت بلیک کمی آسیب دیده است اما او آماده است که در مدرسه حاضر شود. آنها می‌گویند که پزشکان از هیچ تلاشی دریغ نکردند. آنها کار بسیار بزرگی انجام دادند. یکی از پزشکان می‌گوید: «مثل این بود که بلیک از طبقه دهم یک ساختمان به پایین سقوط کند.»

پسری که پوست سرش شکافت و 5بار سکته کرد اما زنده ماند!! + عکس

پسری که پوست سرش شکافت و 5بار سکته کرد اما زنده ماند!! + عکس

زمانی که بلیک در کما به سر می‌برد، دوست خانوادگی آنها «دیوید استرینجر» نزد والدین او رفت و گفت: «پزشکان می‌گویند تقریبا تمام کسانی که با این وضعیت به کما می‌روند، زنده بیرون نمی‌آیند؛ مگر اینکه یک معجزه رخ دهد.» حالا پدر و مادر او معتقدند که آن معجزه رخ داده است. بلیک در حال تمرین یک حرکت جدید در کلاس ژیمناستیک خود بود اما پس از پرش با پهلو روی تشک افتاد و سرش به زمین کوبیده شد. در صفحه‌های اجتماعی صفحاتی با عنوان «دعا برای بلیک هایلند» ایجاد شد که با استقبال خوبی از طرف کاربران این شبکه مواجه شد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir