لاغر شدن مادر بخاطر توهین یک پسر بچه!! عکس
زنی 39 ساله بعد از سال های تحمل اضافه وزن بیش از حد، تحت تاثیر شنیدن جمله ای که او را ناراحت کرد و البته به او انگیزه داد، تصمیم به کاهش وزن گرفت

کاهش وزن یک مادر

پس‌ از آنکه عده‌ای نوجوان پس از مهمانی شام مدرسه و در حضور همه والدین و البته جلوی پسر این مادر سنگین وزن، با بی‌نزاکتی محض او را «گاو چاق» صدا زدند، او تصمیم گرفت تا وزن خود را کم کند.

آنجلا  angela  که ۳۹ ساله است آن‌ قدر چاق بود که پسرش حتی نمی‌ توانست دستانش را دور گردن مادرش بی اندازد و او را در آغوش بگیرد اما حادثه مدرسه آن‌ قدر آنجلا را وحشت‌ زده کرد و درعین‌ حال به او انگیزه داد تا بتواند سایز خود را از ۲۴ به ۱۰ برساند. جالب است که جک در تمرینات مادرش حاضر می‌شد و او را به‌ شدت تشویق می‌کرد و آن‌ قدر فریاد «یک دقیقه بیشتر» سر می‌داد که آنجلا تا آخرین توان خود ادامه می‌داد.

آنجلا درباره شرایط گذشته‌اش می‌گوید: در طول روز عادت داشتم بسیار میان وعده‌ بخورم و همین باعث چاقی‌ ام شده بود به‌گونه‌ای که انجام کارهای روزمره هم برایم سخت و نفس‌گیر بود.

حتی عادت داشتم بعد از کار در مدرسه همیشه پاکتی از پنیر و پیاز سرخ‌شده بخورم. علاوه بر مشکل افزایش وزن، دچار فشارخون و کلسترول بالا هم شده بودم.

جک به من گفته بود یا عادتت را کنار بگذار یا دچار حمله قلبی یا سکته مغزی می‌شوی. من هم با خودم فکر کردم که سه پسرم بدون من چطور زندگی خواهند کرد؛ بنابراین به سراغ ورزش رفتم اما بازهم نمی‌ توانستم خوردن اسنک را کنار بگذارم. حتی به بشقاب غذای بچه‌ ها هم ناخنک می‌زدم و به‌ محض اینکه به رختخواب می‌رفتند تمام کشوها را دنبال شکلات می‌گشتم؛ بنابراین علی‌رغم ورزش کردن وزنم کم نشد و به شوهرم گفتم که دیگر به کلاس‌های ورزشی نمی‌روم. خودم هم باورم شده بود که دیگر نمی‌توانم وزن کم کنم؛ اما اتفاقی که سال ۲۰۱۲ افتاد باعث شد به‌کلی تغییر کنم؛ داشتم با جک به خانه برمی‌گشتم که ماشینی پر از نوجوان از کنارمان رد شد و یکی از آن‌ها فریاد زد «گاو چاق» و دیگری فریاد زد «یکم وزن کم کن» و عربده‌کشان دور شدند. احساس کردم که صورتم گرگرفته است. جک دستم را گرفت و پرسید که چیزی شنیدم یا نه.

من هم فقط جواب دادم «ناراحت نشو. اون ها یه مشت آدم بی‌تربیت بودند. همین.» من قضیه را فراموش کردم اما جک جریان را به همسرم گفت و آن موقع بود که حسابی خجالت کشیدم. آنجا بود که به جک گفتم دیگر اجازه نمی‌دهم از کس دیگری چنین حرف‌هایی را درباره من بشنود. در همان جلسات اول کلاس‌های کاهش وزن برنامه غذایی‌ ام را عوض کردم؛ و به‌مرور اثرات آن را در خود احساس کردم.

 

آنجلا و فرزندانش

آنجلا و فرزندانش

 

آنجلا پس از لاغری

آنجلا پس از لاغری

 

گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع : daghnews.com