جوانی که مورد حمله یک جانور عجیب گوشتخوار قرار گرفت +عکس +(18)
یک جوان استرالیایی هنگام شنا در دریا مورد حمله یک جانور عجیب گوشتخوار قرار گرفت و روانه بیمارستان شد. عکس های این جانور و شناگر را در ادامع مطلب مشاهده می کنید.

تصاویر جانور گوشتخوار عجیبی که به یک جوان در دریا حمله کرد

پزشکان و دانشمندان استرالیایی در حال تحقیق درباره یک جانور عجیب هستند که به یک جوان ۱۶ ساله در هنگام شنا حمله کرده و او را خونین روانه بیمارستان کرده است.

تصاویر جانور عجیب

000.jpg

 

 سام کانیزای به تازگی برای شنا به ساحل دریا در برایتون رفت اما هدف حمله جانوری گوشتخوار قرار گرفت. پدر این جوان پس از این حادثه در هنگام شب با تور به همین ساحل رفت و توانست به گفته خودش جانورانی که عامل حمله به پسرش بوده‌اند را صید کند. به گفته او این جانوران در حالی صید شدند که همگی به تکه‌ای گوشت جدا شده از بدن پسرش چسبیده  و تمام خون این تکه گوشت را مکیده بودند. محققان می‌گویند در حال بررسی این جانور هستند اما نکته مشخص علاقه خاص این جانور به گوشت از جمله گوشت انسان است. برخی احتمال می‌دهند که جانور نوعی مایت‌ یا هیره باشد اما گروهی این مسئله را دور از ذهن می‌دانند. مایت‌ها یا هیره‌ها (mite) موجوداتی میکروسکوپی از شاخه بندپایان و ردهٔ عنکبوتیان هستند. هیره‌ها به همراه کنه‌ها به زیرردهٔ کنه‌سانان تعلق دارند. هیره‌ها از پرگونه‌ترین و موفق‌ترین بی‌مهرگان کره زمین هستند.

تصاویر جانور عجیب

0000.jpg

 

بسیاری از گونه‌های هیره آزادانه در خاک زندگی می‌کنند ولی شمار زیادی از گونه‌های هیره نیز به عنوان انگل بر روی گیاهان، حیوانات و کپک‌ها زندگی می‌کنند. مایت‌ها اغلب در فضای داخلی اماکنی که ازرطوبت بالایی برخوردارند (مانند خانه)، زندگی می‌کنند و از مواد آلی موجود در گرد و خاک خانه تغذیه می‌کنند. قسمت اعظم این مواد آلی شامل سلول‌های مرده پوست بدن انسان، قارچ‌ها وذرات ریز مواد غذایی پخش شده در سطح خانه و تکه برگها است. مایت‌ها ذرات مرطوب را جذب می‌کنند. مایت‌ها اغلب باعث واکنش‌های آلرژیک مثل آسم می‌شوند.

تصویر شناگر 16 ساله

00.jpg

 




گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:khabaronline.ir