وجود پلیس مخفی در شرکت فیس بوک برای کنترل کارمندان!
شاید عجیب باشد اما فیس بوک تعدادی پلیس مخفی دارد تا از شایعه پراکنی کارمندان جلوگیری کند!

فیس بوک برای مچ گیری کارمندان شایعه پراکن پلیس مخفی استخدام می کند!

یکی از کارمندان فیس بوک که مورد بازخواست تیم تحقیقاتی این شبکه اجتماعی قرار گرفت، از نحوه برخورد Facebook با کارمندان شایعه پراکن پرده برداشت. به گفته وی، شبکه اجتماعی فیس بوک برای جلوگیری از درز اطلاعات محرمانه اش، کارمندان خود را زیر ذره بین گذاشته و همه فعالیت های آنان را رصد می کند!

این کارمند فیس بوک می گوید:

*  زمانی که وارد شبکه اجتماعی فیس بوک می شویم،‌ همه چیز خوب پیش می رود؛ حس می کنیم محیط کاری خوبی داریم و می توانیم دنیا رو متحول کنیم. اما خدا نکند بخواهیم دست از پا خطا کنیم؛ درست همان موقع پلیس های مخفی مارک زاکربرگ جلوی چشمانمان ظاهر می شوند!


این شخص بعد از دریافت پیامی از سوی مدیرش توسط محققان به یک ملاقات دعوت شد. زمانی که وی به محل ملاقات رسید، با مدیر قسمت تحقیقات فیس بوک، خانم سونیا اهوجا روبرو شد!

طی این اتفاق، کلیه اسکرین شات هایی که گرفته بود، لینک های کلیک شده و چت های انجام شده بین کارمند فیس بوک و خبرنگاران (حتی پیش از عضویت در این شبکه اجتماعی) نمایش داده شد.

وی در ادامه اظهارات خود گفت:
زمانی که به استخدام فیس بوک درمی آیید، از شفافیت همه چیز شوکه می شوید. چرا که اجازه دسترسی به وسایل و تجهیزاتی داده می شود که واقعا به آنها نیازی ندارید. اما همه چیز بر اساس مقررات پیش می رود و اگر شخصی بخواهد دست از پا خطا کند، شدیدا توبیخ می شود.

اطلاعاتی که فیس بوک از کارمند خود در اختیار داشت، بسیار زیاد و در نگاه اول فوق العاده شگفت آور است. چرا که آنها تمامی فعالیت های شما در این شبکه اجتماعی را زیر نظر می گیرند.

در نهایت خانم برتی تامسون سخنگوی شبکه اجتماعی فیس بوک گفت:

تمامی شرکت های تحقیقاتی به صورت مقطعی، اطلاعات پرسنل خود را ثبت و بایگانی می کنند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir