نگهداری مادر 98 ساله از پسر 81 ساله اش در خانه سالمندان! عکس
مادر 98 ساله برای مراقبت از پسر 81 ساله اش به خانه سالمندان رفت

پرستاری مادر 98 ساله از فرزند 81 ساله‌اش

سالمندی دوره‌ای خاص از زندگی افراد است و افراد در این دوره درست مثل کودکی به مراقبت های ویژه و خاص از سوی دیگران نیاز دادند.

در حقیقت توانمندی افراد در دوره کهنسالی و پیری به طور محسوس و قابل توجهی کم می‌شود و از این رو سالمندان به مراقبت فرزندان و دیگر اطرافیان احتیاج پیدا می‌کنند و برخی از فرزندان به دلیل مشغله‌های فراوان و نداشتن وقت کافی برای رسیدگی و مراقبت از پدر و مادر پیر خود، به این بهانه آن‌ها را به مکان‌هایی چون خانه سالمندان منتقل می‌کنند.

متاسفانه انتقال پدر و مادرهای پیر و ناتوان به خانه سالمندان در طول سال‌های اخیر در جوامع مختلف رو به افزایش است و عاطفه فرزندان نسبت به والدین در دوره پیری و کهنسالی رنگ باخته و کاهش پیدا کرده است.

در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک مادر پیر و بسیار سالمند در لیورپول به خانه سالمندانی رفته است که پسر 81 ساله و سالمند وی توسط فرزندان خودش، به آن آسایشگاه منتقل شده است.

این مادر پیر به نام " آدا کیتینگ"  که خود پیرزنی ۹۸ ساله است،  در توضیح این کار خود گفته است: یک مادر هرگز نمیتواند مادر بودن را ترک کند و برای مراقبت از فرزندم که اکنون نیاز به همراهی و رسیدگی دارد به خانه سالمندان آمده‌ام.


عشق مادر به فرزند

عشق مادر به فرزند



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir