ربات زیبا و انسان نمای Jia Jia ! عکس
ربات زیبا و انسان نمای Jia Jia در کنفرانس اقتصادی در شانگهای با حاضرین به صحبت کردن پرداخت

خوش و بش روبات انسان‌نما در کنفرانس اقتصادی شانگهای

روبات انسان نمای Jia Jia حسابی با حاضرین در کنفرانس اقتصادی شانگهای خوش و بش کرد

چشم‌های Jia Jia آزادانه حاضرین در کنفرانس اقتصادی UBS شانگهای را اسکن می‌کرد. او می‌تواند چهره‌ها را ببیند و تشخیص بدهد.

او می‌تواند با مردم صحبت کند و چیزهای تازه‌ای یاد بگیرد. با حاضرین در کنفرانس UBS درباره آب‌وهوا و مسائل عمومی دیگری صحبت می‌کرد، ولی زیرکانه سعی داشت پرسش های شخصی نپرسد.

چهره او نشان می‌دهد یک روبات است ولی اگر صدایش را کسی بشنود، گمان نخواهد برد یک روبات این صحبت‌ها را بیان کرده است.


ربات انسان نمای jia jia

ربات انسان نمای jia jia

Jia Jia یکی از معروف‌ترین روبات‌های انسان‌نما در سراسر جهان است. هر روز بر محبوبیت او افزوده می‌شود و البته این به خاطر زیبایی او نیست. محبوبیت Jia Jia به دلیل هوش مصنوعی است که در درون این روبات استفاده شده است.

هوش مصنوعی این روبات چندان پیشرفته نیست ولی مهارت‌های او در صحبت کردن با مردم، پاسخ به سوال‌های آن‌ها و مطرح کردن سوال‌های ساده برای همه تعجب‌آور است و از قدرت مهندسین دانشگاه علم و فناوری چین خبر می‌دهد.

این مهندسان اعتقاد دارند Jia Jia قدرت آینده کشور چین خواهد بود. در آینده به طور گسترده‌ای، روبات‌ها وظایف انسانی را بر عهده خواهند گرفت. آن‌ها در خانه‌های سالمندان، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و حتی درون خانواده‌ها مشغول مکالمه با انسان‌ها هستند.

کشور چین برنامه‌های زیادی برای توسعه روبات‌ها در بازه‌های زمانی پنج تا ده سال آینده پیش‌بینی کرده است و قصد دارد به رتبه اول این حوزه در کل جهان دست پیدا کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir