جزئیات افتتاحیه اولین کلوب و بار حلال در عربستان
اولین کلوب شبانه در عربستان که بصورت حلال فعالیت می کند, افتتاح شده است

نخستین کلوب شبانه حلال عربستان افتتاح شد!

نخستین کلوب شبانه در عربستان سعودی افتتاح شد. بنا به گزارش «إرم نیوز» عربستان این کلوب شبانه یکی از شعبه‌های کلوب‌های معروف و جهانی «وایت» است. بنا بر این گزارش در‌های کلوب پنجشنبه ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی و با حضور خواننده سرشناس آمریکایی «نی-یو» در سواحل جدّه افتتاح می‌شود. ساعت فعالیّت آن از ۲۲ شب تا سه بامداد است.

اما ورود به این کلوب قوانین و شروط خاص خودش را دارد؛

- مشروبات الکلی در آن عرضه نمی‌شود.

- فقط جوانان بالای ۱۸ سال و خانواده‌ها می‌توانند به آنجا بروند.

قیمت بلیت ورودی به کلوب شبانه ۳۰۰ تا هزار ریال سعودی است.

گفتنی است، به دنبال این اقدام عربستان، روز پنجشنبه ۱۳ ژوئن، نانسی عجرم، خواننده زن لبنانی به عربستان سعودی رسید تا برای نخستین کنسرت خود در عربستان آماده شود.

دعوت از او در چهارچوب فعالیّت های هنری به نام «موسم جدة» است که در ژوئن و جولای جاری برگزار می‌شود. به محض ورود نانسی عجرم به عربستان فیلم‌هایی از او در فضای مجازی منتشر شد، رسانه‌ها گزارش دادند که نانسی به خاطر سفر به عربستان غرق در خوشحالی است. او در میان تدابیر شدید امنیّتی به هتل محل اقامت خود رفت و با طرفدارانش عکس یادگاری گرفت.

در همین راستا، نانسی عجرم در حساب رسمی خود در توئیتر درباره رزرو بلیت کنسرتش اطلاع رسانی کرد و نوشت که بلیت‌ها در همه شعب «ویرجین مگا استور» عربستان به فروش می‌رسد. آقای «وائل جسار» یک خواننده لبنانی دیگر هم نانسی را در این کنسرت همراهی خواهد کرد.

بلیت‌های کنسرت نانسی عجرم چهار درجه بندی دارند: بلیت طلایی به قیمت ۷۵۰ ریال سعودی، نقره‌ای ۵۵۰ ریال، برنزی ۳۵۰ و پلاتینی ۱۵۰ ریال.

اما با همه اینها افتتاح نخستین کلوب که در فضای مجازی به «بار حلال» معروف شده واکنش کاربران را برانگیخت، اغلب کاربران از چنین اقدامی ابراز تعجّب و ناراحتی کرده و عده‌ای هم موافق آن بودند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir