مکمل های لاغری با این حقه ها شما را لاغر می کنند!!
مکمل های لاغری یکی از 10 روش برای لاغری و کاهش وزن است. مکمل های لاغری برای جذب شما از حقه هایی استفاده می کنند که در این مقاله به معرفی انها پرداخته ایم.

دروغ هایی که مکمل های لاغری تحویل تان می دهند

انواع بسیاری از مکمل‌های مدعی کاهش وزن در بازار دارویی موجودند. بررسی‌ها در آمریکا نشان داده است که بسیاری از این به ‌اصطلاح مکمل‌های غذایی حاوی داروها یا سایر مواد شیمیایی هستند. این مواد اضافی در برچسب این مکمل‌ها قید نشده‌اند و این مکمل‌ها ممکن است با ادعاهایی گمراه‌ کننده و دروغین مانند اینکه این فراورده‌ها طبیعی و بی‌خطر هستند،‌ فروخته شوند.

این 7 حقه تبلیغاتی درباره مکمل‌های لاغری را در نظر داشته باشید،‌ ادعاهایی اغراق‌شده که حقیقت ندارند:

بدون رژیم غذایی یا ورزش لاغر شوید!

هیچ ‌چیز در زندگی به ‌رایگان به دست نمی‌آید. هر فرآورده‌ای را که قول نتایج معجزه‌آسا را بدون اندک تلاشی از سوی شما می‌دهد، کنار بگذارید.

 

هر چقدر که دوست دارید غذاهای محبوبتان را بخورید و لاغر شوید!

آخرین باری که هرچه خواستید غذاهای پرکالری خورید و وزن کم کردید، کی بوده است؟ وقتی موضوع کاهش وزن مطرح است، نمی‌توانید کیک هم بخورید.

 

به‌‌طور دائم کاهش وزن دهید! دیگر هرگز نیازی به رژیم نخواهید داشت!

کاهش وزن هیچ‌گاه دائمی نخواهد بود، اگر شما به عادات ناسالم غذا خوردن و سبک زندگی بی‌حرکتتان بازگردید. اگر بحثی درباره تغییرات درازمدت سبک زندگی مطرح نباشد، دارند سر شما کلاه می‌گذارند.

 

فقط کافی است این قرص را بخورید!

قرصی جادویی وجود ندارد که وزن شما را کم کند،‌ بدون اینکه شما میزان کالری دریافتی‌تان را کم کنید و از روی کاناپه بلند شوید.

 

 یک‌ ماهه 15 کیلوگرم وزن کمک کنید!

اگر آگهی داروی لاغری نتایج سریع را تضمین کند، به ‌احتمال زیاد دارید فرآورده‌ای دروغین،‌ ناسالم و خطرناک را مصرف می‌کنید. کاهش وزن در حد نیم یا یک کیلوگرم کمتر در هفته ایمن‌ترین و واقع‌گرایانه‌تری سرعتی است که باید انتظارش را داشته باشید.

 

 با برچسب پوستی یا کرم معجزه‌آسای ما وزن کم کنید!

هیچ برچسب پوستی یا کرمی وجود ندارد که بتوان به‌طور موضعی آن را به کار برد و چربی را در جاهای دیگر بدن آب کند.

 

همه با این روش وزن کم خواهند کرد!

هیچ رژیم کاهش وزن کاملی وجود ندارد. به ‌جای این کار باید با یک متخصص تغذیه تأیید شده مشورت کنید تا یک طرح كاهش وزن مختص شما را برایتان تدوین كند و نیازهای سلامتی و سبک زندگی شما را برآورده کند.

 

 

گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : روزنامه سپید