خون ریزی بعد از تزریق آمپول hcg  در دوران درمان ناباروری را نمی توان نادیده گرفت زیرا می تواند عواقب خطرناکی را برای فرد به دنبال داشته باشد. این خون ریزی ها می توانند عوامل مختلفی داشته باشند و ...

سوال کاربر:

۳۰ساله هستم .۲ سال است که ازدواج کرده ام. ۲ ماه است برای بارداری اقدام کردیم اما موفقیت آمیز نبوده وقتی که به دکتر مراجعه کردم برای آزاد سازی تخمکم در زمان خاص تزریق آمپول hcg انجام دادن (روز ۱۳ دهم با اندازه فولیکول ۲۰) اما بعد تزریق به مدت نصف روز خونریزی خفیف داشتم به چه دلیل و آیا این خونریزی طبیعی بوده است؟

 

پاسخ دکتر سایه زاهدی، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

تزریق آمپول امری طبیعی است که برای هر فردی ممکن است پیش بیاید و این عمل را چندین بار در طول زندگی خود تجربه کند اما خون ریزی بعد از تزریق آمپول را نمی توان نادیده گرفت زیرا می تواند عواقب خطرناکی را برای فرد به دنبال داشته باشد. این خون ریزی ها می توانند عوامل مختلفی داشته باشند.
دوست عزیز این خونریزی طبیعی نیست. با دوماه تلاش معمولا هیج نوع دارویی تجویز نمی شود. شما یکسال برای بارداری فرصت دارید. خونریزی نشان دهنده ناپایدار بودن دیواره رحم است. تحت نظر متخصص باشید.



گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:hidoctor.ir

 
 
 

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پربیننده های این بخش

 
X