چند اصل زیبایی که سلامت خانم ها را تهدید می کند، از گوشواره تا کفش
 متاسفانه برخی اصول بین بانوان مثل کفش پاشنه بلند، گن های لاغری و.... سلامت خانم هارا تهدید می کند

 چند عادت ساده که سلامت خانوم هارا تهدید می کند

در آراستگی و پوشش باید دقت کنید به سلامتی تان آسیب وارد نشود و درد و سختی نیز متحمل نشوید. در ادامه به چند مورد رایج از اشتباهات لباس پوشیدن در زنان اشاره می کنیم :

 مواد شیمیایی موجود در پارچه

این دلیل می تواند یکی از رایج ترین دلیل ها برای آسیب رساندن لباس به بدن باشد. تقریباً بعد از بررسی های متعدد مشخص شد در ساخت الیاف  برخی از لباس ها از مواد شیمیایی سمی استفاده می شود که برای سلامت انسان مضر است. این مواد باعث می شود که هورمون بدن  نا متعادل بشود و همچنین احتمال ابتلا به سرطان نیز بعد از پوشیدن این لباس ها در فرد افزایش یابد.

 گوشواره های سنگین

گوشواره های بزرگ و سنگین می تواند به پرده گوش و پوست روی گوش آسیب وارد کند تا جایی که ممکن است به عمل جراحی برای ترمیم گوش منجر شود .

 کفش های پاشنه بلند به خصوص با نوک تیز

کفش پاشنه بلند می تواند آسیب فراوانی به بدن وارد کند. آسیب رسانی  این کفش ها به پا تا جایی پیش می رود که ممکن است برای راه رفتن نیاز به جراحی داشته باشید.

 لباس هایی که باعث عفونت های ادراری می شود

لباس های زیر زیادی در بازار وجود دارد که باکتری هایی را در خود جای می دهد . برای انواع لباس زیر بهتر است از نوع نخی آن ها استفاده کنید تا خطر ابتلا به عفونت کاهش یابد.

 گن های لاغری

بسیاری از افراد برای رسیدن به اندام متناسب از گن های لاغری استفاده می کنند اما این لباس های به شدت تنگ می تواند سلول های عصبی شما را فشرده کند و در نتیجه درد و بی حسی را در شما به وجود آورد.  همچنین باعث ایجاد عفونت های قارچی خواهد شد که بهتر است تا حد ممکن از این لباس ها استفاده نکنید.

 کیف های سنگین

کیف های دستی بسیار سنگین می تواند باعث درد کمر و شانه در افراد شود. افرادی که روزانه لوازم زیادی را با خود حمل می کنند و کیف های سنگینی دارند، احتمالاً به آسیب های کمر و شانه دچار می شوند .

 بیشتر بدانید : فواید رابطه جنسی برای بدن خانم ها

بیشتر بدانید : عفونت های زنان؛ علل، علایم و درمان

بیشتر بدانید : پوشیدن کفش های پاشنه بلند چه آسیب هایی به پاها می زنند؟


گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع: khorasannews.com