آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
 لیزر موهای زائد یک روش پرطرفدار برای رفع موهای زائد است اما یکی از سوالات مهم در مورد این روش دائمی بودن است که در این مقاله به بیان آن می پردازیم

 لیزر موهای زائد

امروزه لیزر موهای زائد به شکل های مختلف برای رفع موهای زائد مشکل ساز بدن مورد ااستفاده قرار می گیرد که هم توسط زنان و هم مردان استفاده می شود. به دلایلی لیزر موهای زائد به عنوان یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد در نظر گرفته نمی شود. بعد از درمان رشد مجدد برخی موها مشاهده می شود، اما به هرحال لیزر موهای زائد در مقایسه با روش های دیگر، به عنوان یک روش بلند مدت برای رفع موهای زائد در نظر گرفته می شود.

نتایج مربوط به لیزر در همه افراد یکسان نیست و مدت زمانی که فرد از شر موهای زائد خود رها خواهد بود، بستگی به چگونگی واکنش بدن به فرایند لیزر موهای زائد دارد.

بیشتر بدانید : چگونه از شر موهای زائد خلاص شویم؟

 آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

در اکثر افرادی که از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کرده اند، کاهش دائمی در رشد موهای زائد مشاهده می شود. هر چه تعداد جلسات درمان بیشتر باشد، شانس اینکه مدت زمان بیشتری موهای زائد را روی بدن مشاهده نکنید، بیشتر خواهد بود. در فولیکول هایی که تحت تاثیر لیزر قرار گرفته اند ممکن است دوباره شد موهای زائد را مشاهده کنیم، بنابراین تکرار جلسات لیزر درمانی برای رفع موهای زائد نیاز خواهد بود.

لازم است تمام جلسات توصیه شده توسط تکنیسین لیزر درمانی را انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. بدون کامل کردن جلسه های لیزر درمانی احتمال رسیدن به نتیجه دائمی کمتر خواهد بود.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : لیزر برای این افراد ممنوع است!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کدام ناحیه ها و کدام موها را نباید لیزر کرد

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و زیر بغل خطرناک است؟



تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ