روغن نارگیل و خواص ضد آفتابی آن
روغن نارگیل خواص زیادی دارد که یکی از مهم ترین خواص آن ض آفتاب بودن آن است که در ادامه بیشتر به این مسئله پرداخته می شود.

خواص روغن نارگیل به عنوان ضد آفتاب

روغن نارگیل می تواند به عنوان تمیزکننده طبیعی پوست صورت، کرم مرطوب کننده و یک ضد آفتاب طبیعی عمل و بیماری های پوستی را درمان کند.


روغن نارگیل کرم ضد آفتاب طبیعی

آیا می دانید روغن نارگیل حاوی SPF حدود 5-7 است؟ اگر چه شما نباید از آن برای مدت طولانی در زیر نور خورشید استفاده کنید، ولی برای پیاده روی کوتاه مدت یا بیرون رفتن، بسیار مناسب است.


روغن نارگیل لوسیون بدن

روغن نارگیل و خواص ضد آفتابی آن

به بدن خود لوسیون و کره طبیعی بزنید! آن چه نیاز دارید روغن نارگیل، روغن های ضروری اختیاری و یک میکسر دستی یا میکسر الکتریکی است. مواد راترکیب و آن ها را برای 5 دقیقه مخلوط کنید تا آماده شود. حالا کره بدن خود را ساخته اید که به پوست شما آب رسانی می کند و آن راصاف و سالم نگه می دارد. 

دو قسمت از روغن نارگیل و یک قسمت از روغن جوجوبا  را در یک کاسه ترکیب کنید. آن ها را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و محکم ببندید. بگذارید 5-3 دقیقه بماند و در آخر با آب سرد بشویید.این مرطوب کننده مطبوع باعث می شود که موهایتان نرم و ابریشمی شود و همچنین به دلیل رطوبت موجود در روغن، باعث از بین رفتن وزی مو می شود!

بیشتر بدانید : روغن نارگیل دهانشویه ای طبیعی

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خواص روغن نارگیل برای سلامت

اگر می خواهید بیشتر بدانید : فواید روغن نارگیل برای پوست و مو+ استفاده های عجیب روغن نارگیل

اگر می خواهید بیشتر بدانید : روغن نارگیل از پوسیدگی دندان پیشگیری می کند



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : khorasannews.com