عمل لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟ چه کسانی می توانند لیپوساکشن کنند؟
 لیپوساکشن یکی از جراحی های زیبایی است که تحت شرایط خاص انجام می شود و در این مطلب به این شرایط اشاره می شود

در مورد عمل لیپوساکشن چه می دانید؟ 

عمل جراحی لیپوساکشن یا لیپوپلاستی می‌تواند چربی‌های مقاوم دربرابر ورزش ورژیم غذایی را از ناحیه شکم، ران‌ها، پهلو کناره ران، ساق‌های پا، قوزک پا، سینه‌ها (شامل سینه‌های مردان)، کمر، بازوها و گردن خارج کند.

بیشتر بدانید : تفاوت‌های لیپوساکشن، لیپولیز و لیپوماتیک؟!

این که چه زمانی شما می توانید این عمل را انجام دهید به تشخیص پزشک است. اگر شما در اعضای بدن خود دارای بافت‌های چربی هستید که مقدار آن‌ها با بقیه اعضای بدن شما هماهنگی ندارد و به دنبال ایجاد ظاهر مطلوب‌تر در برخی از اعضای بدن خود هستید، پوست شما باید قابلیت ارتجاعی مناسبی داشته باشد.

توجه کنید که جراحی لیپوساکشن بافت چربی را حذف می‌کند، اما باعث سفت شدن پوست نمی‌شود. لیپوساکشن نمی‌تواند سلولیت (تجمع بد چربی) را حذف کند و نمی‌تواند باعث سفت شدن پوست افتاده شما شود. 

دراین شرایط جراح می‌تواند به شما پیشنهاد دهد از انواع روش‌های دیگر جراحی مانند لیفت‌ها نیز برای حل مشکل خود استفاده کنید. 

عمل جراحی لیپوساکشن می‌تواند چربی را به روش ساکشن از بدن خارج کند و برای رفع غبغب نیزمناسب است. در این عمل، لوله‌های (سوند) کوچک، نازک و دارای سر مخصوص با استفاده از برش‌های کوچک ایجادشده روی پوست به بدن وارد می‌شود. جراح پلاستیک این لوله‌ها را در زیرپوست شما حرکت می‌دهد و به‌این‌ترتیب محل تجمع چربی‌ها را پیدا می کند و سپس آن‌ها را به بیرون می‌مکد. 


بیشتر بدانید : لیپوماتیک چیست و چه تفاوتی با لیپوساکشن دارد؟

بیشتر بدانید : برای عمل لیپوساکشن باید به جراح عمومی مراجعه کنیم یا جراح پلاستیک؟

بیشتر بدانید : لیپوساکشن برای این افراد مناسب نیست


گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : khorasannews.com