رفع خلط با پختن انار و روغن زیتون
 رفع خلط با انار و روغن زیتون یکی از روش های توصیه شده در طب سنتی است که در این مطلب به چگونگی مصرف این دو با یکدیگر می پردازیم.

 انار و روغن زیتون موثر در رفع خلط

در همایش طب سنتی با حضور پزشکان و اساتید دانشگاه دکتر حسنعلی میرزا بیگی، روانشناس و استاد دانشگاه، برای رفع خلط راهکاری ساده و خانگی ارائه دادند که در ادامه به بیان آن می پردازیم.

بسیاری افراد مشکل خلط دارند و حتی با مصرف داروهای مختلف موفق به رفع آن نمی شوند. در این مطلب یک روش ساده و موثر برای رفع خلط برای شما معرفی می شود. برای انجام این روش نیاز به یک انار و مقداری روغن زیتون دارید.

ابتدا پوست انار را از قسمت بالای انار برش زده و بخشی از آن را بردارید، مقداری از دانه های انار را خارج کنید تا کمی فضای داخلی انار خالی شود. سپس مقداری روغن زیتون در این فضای خالی بریزید و در انار را ببندید (پوست برش زده). پس از آن انار را به طور کامل روی آتش ملایم قرار دهید. به عنوان مثال می توانید انار را سماور بگذارید.

رفع خلط با پختن انار و روغن زیتون  

انار باید چند ساعت روی آتش بماند (به مدت 3 تا 4 ساعت) و به این ترتیب دانه های آن با روغن زیتون پخته شوند. پس از آن آب انار را گرفته بنوشید. این نوشبدنی را به مدت 8 روز و هر روز 2 بار بنوشید. گفته می شود مصرف این نوشیدنی حتی خلط 8 ساله را برطرف می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : از معجزات روغن زیتون

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رازهایی راجع به روغن زیتون!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 9 دلیل خوب برای مصرف بیشتر روغن زیتون

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خواص انار

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خواص انار، آیا انار برای دیابت مفید است؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خواص درمانی انار



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ