سن مناسب برای عمل بینی + مراقبت های بعد از جراحی بینی
 عمل بینی یکی از جراحی های زیبایی است که طرفداران زیادی پیدا کرده، اما قبل از اینکه تصمیم به عمل بینی خود بگیرید بهتر است نکاتی را در این مورد بدانید

 25 سال دارم و نمی دانم سن‌ام  برای انجام جراحی زیبایی بینی مناسب  است یا نه ؟

زمان مناسب برای انجام جراحی زیبایی بینی هنگامی است، که رشد فرد کامل شده باشد . سن تقریبی تکامل رشد صورت در افراد به طور متوسط ۱۸ سالگی است .اما ممکن است در افراد مختلف این وضعیت در  ۱۷ سالگی یا دیرتر درسن ۱۹ سالگی یا بیشتر رخ دهد. به هرحال تشخیص این وضعیت به عهده پزشک شما ست.

بیشتر بدانید : عمل بینی برای چه مدلی از بینی بی فایده است؟

بیشتر بدانید : عوارض عمل بینی و بوتاکس را بدانید و بعد تصمیم بگیرید

 آیا جراحی به زیباتر شدن صورتم کمک می کند؟

زیباترشدن بینی شما در کل به زیباتر شدن صورت‌تان کمک می کند ولی باید به یاد داشته باشید این جراحی فقط روی بینی شما انجام می شود و سایر اجزای صورت شما تغییر نمی کند. گاهی گونه های برجسته ، چشمان زیبا و.. زیرسایه یک بینی زشت مخفی شده اند و پس از انجام یک جراحی موفق روی بینی زیبایی آن ها هم آشکار می شود.


 آیا جراحی زیبایی بینی حالت لب بالا را تغییر می دهد؟
عمل بینی

در روش ها و تکنیک هایی که برای بیماران انجام می دهیم هیچ گونه تغییر ناخوشایندی در وضعیت لب ها رخ نمی دهد و حتی در بعضی موارد به دلیل اصلاح رابطه نا مناسب لب و بینی زیبایی لب ها دو‌چندان می شود.


بعد از جراحی چه زمانی باید از چسب بینی استفاده کرد؟

به مدت ۸ هفته بعد از جراحی از چسب ۲۴ ساعته استفاده می کنید و بعد از آن از چسب شبانه هنگام خواب به مدت حدود ۲ ماه استفاده خواهید کرد.


بیشتر بدانید : عمل بینی چیست و چه عوارضی دارد که منجر به مرگ ورزشکارمان شد؟ض

بیشتر بدانید : جراحی زیبایی بینی چیست و چگونه انجام می‌شود؟


گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع: khorasannews.com