رژیم غذایی روزانه آدری هپبورن
آدری هپبورن جزو هنرپیشه های زیبا و خوش اندام هالیوود است. در این مطلب با رژیم غذایی آدری هپبورن آشنا می شویم.

 آدری هپبورن (Audrey Hepburn) برای حفظ اندامش هر روز چه می خورده است؟

آدری هپبورن (Audrey Hepburn) با ویژگی های زیادی شناخته می شود. نه تنها به خاطر زیبایی خدادای و برنده شدن جایگزه اسکار و کارهای بشر دوستانه ای که انجام می داد، بلکه با سبک و استایل خاص، الهام بخش نسل زنان جوان بود.

او حتی به خاطر ظاهر لاغری هم که داشت معروف بود که سال ها تصور می شد به خاطر اختلال در تغذیه این قدر لاغر است، ولی بعدا مشخص شد که این شایعات همه بی اساس بوده است. در واقع، هپبورن هیچ وقت رژیم خاصی نداشت. به گفته پسرش لوکا دوتی (Luca Dotti)، او عاشق غذاهای ایتالیایی و پاستا بود. او بیشتر غلات مصرف می کرده تا گوشت، البته به همراه مقدار کمی از سایر خوراکی ها. 

رابرت والدر (Robert Wolders) که مدتی طولانی شریک زندگی هپبورن بود می گوید، با این که این بازیگر رژیم غذایی نداشته ولی اغلب با هم از پیاده روی های طولانی لذت می برده اند و او اغلب برای قدم زدن در بیرون پیش قدم می شده است. او متابولیسم سالمی داشت، ولی سوخت و ساز بدنش بیش از حد نبود. رابرت والدر از سال 1980 تا 1993 در زمان مرگ هپبورن همراه او بوده است.
رژیم غذایی روزانه آدری هپبورن

رژیم غذایی هپبورن ساده و سالم بوده است. او و والدر برای صبحانه اغلب نان و مربا می خوردند، برای ناهار گوشت بدون چربی یا پاستا به همراه محصولاتی که از باغ خود می چیده اند و برای شام سوپ مرغ با سبزیجات. البته به این معنا نیست که هپبورن در خوردن شیطنت نمی کرده، او گاهی بعد از شام شکلات درست می کرده و از خوردنش لذت می برده است.

به علاوه، هپبورن طرفدار کربوهیدرات بوده است. پسر کوچکترش در یکی از مصاحبه ها اشاره کرده بود که او دیوانه وار عاشق پاستا بوده است. دوتی در کتاب آدری در خانه (Audrey at Home) نوشته، مامان اعتیاد جدی ای به پاستا داشت و نمی توانست بدون پاستا زندگی کند.

غذای مورد علاقه همیشگی اش اسپاگتی آلپومودورو (spaghetti al pomodoro) بوده است که هر هفته خودش در خانه درست می کرده است. او این غذا را با سس گوجه فرنگی می خورد. او می توانست همه عمرش را با اسپاگتی زندگی کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم غذایی مرلین مونرو و راز تناسب اندام او چه بوده است؟


تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ