مدیتیشن صبحگاهی و فواید باورنکردنی آن
 مدیتیشن یک تمرین بسیار آرامش بخش است که اگر جز برنامه زندگی شما شود تاثیرات زیادی را حس می کنید از جمله کاهش سطح استرس،بالا بردن تمرکز و...

 فواید مدیتیشن صبحگاهی

مدیتیشن صبحگاهی می تواند به شما کمک کند تا به محض بیدار شدن تمرکز داشته باشید، و حتی ممکن است سطح استرس را در طول روز پایین نگه دارید.

فایده مراقبه صبحگاهی

یک تمرین مدیتیشن روزانه می تواند فواید سلامت جسمی زیادی داشته باشد. و اگر اول صبح مراقبه خود را انجام دهید، ممکن است به شما برای داشتن روزی آرام کمک کند.

1-کاهش سطح استرس و اضطراب

اگر به محض بیدار شدن از خواب احساس اضطراب نسبت به بقیه روز خود و استرس در مورد لیست کارهایی که باید انجام دهید دارید، صبح مدیتیشن کنید و ببینید تأثیر آن بر بقیه روز شما چیست.

در حقیقت، مراقبه صبحگاهی ممکن است توانایی شما در کنترل استرس و اضطراب را در اواخر روز بهبود بخشد. این به این دلیل است که مدیتیشن می تواند واکنش آمیگدالا را کاهش دهد، بخشی از مغز مسئول پاسخ دادن به استرس شما است.

2- بهبود خلق و خوی

 تحقیقات نشان داده است که هر روز ۱۰ دقیقه مدیتیشن می تواند باعث تقویت خلق و خو و کاهش استرس شود.

با شروع روز خود با مراقبه صبحگاهی، ممکن است بلافاصله احساس بهبود خلق و خوی را احساس کنید، و هر روز صبح که به این روال خود ادامه دهید، مزایای آن می تواند به نفع بخش بزرگی از زندگی شما باشد.

3- افزایش بهره وری و تمرکز

برخی از کارآفرینان با عملکرد بالا، مدیتیشن را به عنوان بخشی از برنامه صبحانه خود در نظر می گیرند تا ذهنیت درستی داشته باشند و برای روز آینده آماده شوند.

تحقیقات نشان داده است که مدیتیشن می تواند سطح تمرکز را افزایش داده و بهره وری را افزایش دهد. حتی اگر این مزایا بلافاصله احساس نشوند، یک مراقبه روزانه صبحگاهی می تواند با گذشت زمان شما را در کار موفق تر کند.

بیشتر بدانید : اگر استرس کاری دارید این مدیتیشن را امتحان کنید

بیشتر بدانید : غلبه بر احساسات با يك تمرين ذهنی

بیشتر بدانید : گیاهانی شگفت انگیز برای آرامش اعصاب روان

بیشتر بدانید : موثر ترین حرکات ورزشی یوگا برای کاهش کمر درد

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:fa.shafaqna.com