کیم کارداشیان برای حفظ تناسب اندامش این صبحانه را می خورد
در این مطلب توضیحاتی راجع به صبحانه هر روزه کیم کارداشیان برای حفظ زیبایی اندامش، می پردازیم.

راز تناسب اندام کیم کارداشیان

کیم کارداشیان (Kim Kardashian)  تیتر اخبار زیادی است. سلفی هایی که می گیرد، لباسی که روی فرش قرمز پوشیده بود و رنگ موی سفیدی که آخرین بار استفاده کرده بود، همگی باعث خبرساز شدنش می شود. و خبرساز ترین مصاحبه اخیر او در مورد اندام خوش فرمی است که باعث تحسین همه شده است. او در مصاحبه اخیرش گفته بود: من از اندام خودم راضی ام و در حال حاضر در خوش فرم ترین حالت ام هستم.به نظرتان مادر دو فرزند چطور امکان دارد در بهترین حالت فرم بدنی خود باشد؟
او صبحانه هم می خورد. ولی صبحانه ای مخصوص با کربوهیدرات کم و غنی از پروتئین و سبزیجات. در هنگام مصاحبه با مجله جذابیت (Allure) در هتل باکارت (Baccarat)در نیویورک، کارداشیان تخم مرغ به همراه گوجه فرنگی ، قارچ و پیاز سفارش داد. این خوراک همراه با یک مافین انگلیسی است که کارداشیان به آن دست نزد، ولی صبحانه انگلیسی اش را با یک فنجان چای شیرین شده با عسل به اتمام رساند

کیم کارداشیان برای حفظ تناسب اندامش این صبحانه را می خورد

بیشتر تعجب ما از این است که آماده کردن صبحانه کیم کارداشیان برای همه راحت است. و با وجود مواد مغذی لاغر کننده مانند کولین (choline) از تخم مرغ، لیکوپن (lycopene) ضد التهاب گوجه فرنگی و ویتامین D تقویت کننده عضلات قارچ، پیشنهاد می کنیم که فردا صبح حتما این صبحانه را امتحان کنید. تنها چیزی که علاقه ای به آن نداشتیم، نحوه چای خوردن کارداشیان بود. بهتر است به جای اینکه دمنوش چربی سوز خود را پر کنید از عسل، یک قاشق چای خوری از آن را در وعده صبحانه خود میل کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن به سبک ستاره های خوش اندام هالیوودی

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ