سفید کننده دندان خانگی با زردچوبه و آب اکسیژنه
سفید کردن دندان در خانه یکی از بهترین راه کار های زیبایی دندان و بی هزینه و بدون عارضه است.

خمیر دندان سفید کننده خانگی بسازید

سفید کردن دندان‌ها آرزوی خیلی از افراد است ولی هزینه درمان‌های شیمیایی به قدری بالا است که اغلب افراد از انجام آن منصرف می‌شوند. در اینجا توضیح می‌دهیم که چگونه به کمک آب اکسیژنه و زرچوبه، دندان‌ها را سفید کنید.

بیشتر بدانید : آیا محصولات سفید کننده دندان برای سلامت دندان مضرند؟


سفید کننده دندان خانگی با آب اکسیژنه

آب اکسیژنه یک ترکیب شیمیایی است که اساسا به خاطر خواص سفیدکننده و پاک‌کننده خود شناخته شده است. آب اکسیژنه ۱۰ درصد را در مقدار بسیار کم، مثلا یک قاشق چای‌خوری و البته با موافقت پزشک می‌توانید برای سفید کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار دهید. البته می‌توانید، این مقدار آب اکسیژنه را با نصف قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین نیز مخلوط نمایید. مایع به دست آمده را یک یا دو بار در هفته به صورت دهانشویه مورد استفاده قرار دهید.

سفید کننده دندان خانگی با زردچوبه

زردچوبه معمولا به عنوان ادویه در پخت غذاها به کار می‌رود، با این حال، جالب است بدانید که زردچوبه، در چین به عنوان داروی سنتی و در غرب، به خاطر داشتن خواص ضدالتهابی در گیاه‌درمانی، به کار می‌رود. علاوه بر این زردچوبه، برای سلامت دهان و دندان نیز مفید است و خواص سفیدکنندگی طبیعی دارد. برای بهره بردن از خواص سفیدکنندگی زردچوبه، یک چهارم قاشق چای‌خوری از آن را با روغن خالص و فرآوری نشده نارگیل مخلوط کنید و مانند خمیردندان یک یا دو بار در هفته روی مسواک قرار دهید و استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خمیر دندان سفید کننده، مفید یا مضر؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : سفید کردن دندان با چند روش موثر خانگی!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چگونه دندان های سفیدتر و درخشان تری داشته باشیم؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : سفیدکننده های خانگی برای سفید کردن دندان‌ها در نوروز!!



گردآوري: گروه سلامت سيمرغ
seemorgh.com /health
منبع: salamatism.com