ترکیبات طبیعی برای تقویت میل جنسی
روش های مختلفی برای تقویت میل جنسی وجود دارد که در این مطلب به خوراکی های طبیعی که به حفظ سلامت بدن نیز کمک می کنند اشاره می کنیم

 برای تقویت قوای جنسی چی بخوریم؟

مشخص شده است که زنجبیل در افزایش سطح تستوسترون بسیار موثر است. همین موضوع آب زنجبیل را به یک داروی مقوی برای کسانی که با میل جنسی کم و اختلال نعوظ درگیر هستند، تبدیل می کند.

در مقاله منتشر شده توسط مرکز ملی اطلاعات زیست فناوری آمریکا نیز اشاره شده: زنجبیل مزایای ثابت شده ای در افزایش میل جنسی دارد و تمام پارامترهای مرتبط با سلامت جنسی عالی را بهبود می بخشد.

همچنین به دلیل سایر فواید سلامتی که شامل تقویت سیستم ایمنی، بهبود سلامت استخوان ها، افزایش اشتها، پیشگیری از انواع سرطان، بهبود وضعیت تنفسی، از بین بردن علائم آرتریت، کمک به هضم، کاهش گاز اضافی و تسکین دردهای مربوط به اختلالات قاعدگی، حالت تهوع و آنفلوانزا می شود، گیاه مذکور به یکی از بهترین ترکیبات طبیعی شفا بخش تبدیل شده است.

بیشتر بدانید : میل جنسی شما با این 15 عادت روزمره افزایش می یابد!

تقویت میل جنسی با زنجبیل
زنجبیل

به نظر می رسد که زنجبیل میل جنسی را از طریق مکانیسم های زیر افزایش می دهد:

  • سطح هورمون لوتئینه کننده را در بدن بالا می برد.  LH (که مخفف هورمون لوتئینه کننده است) تولید هورمون های جنسی توسط تخمدان ها را کنترل می کند. مطالعات نشان داده اند که LH به شدت با میل به رابطه جنسی مرتبط است. افزایش این هورمون با ترکیب آب زنجبیل و همچنین مکمل های دارویی حاوی زنجبیل به اثبات رسیده است.

 آب زنجبیل در عین حال با مکانیسم های خاص سلامت نعوظ را بهبود می بخشد، این ترکیب گیاهی HDL را افزایش و LDL را کاهش می دهد. کلسترول HDL از سلامت قلب و سیستم قلبی عروقی محافظت می کند و کلسترول بد را از دیواره سرخرگ‌ ها به داخل کبد انتقال می دهد، جایی که دوباره از آن استفاده و یا به طور کلی از بدن خارج می شود.

مشخص شده است که زنجبیل در افزایش سطح تستوسترون بسیار موثر است. همین موضوع آب زنجبیل را به یک داروی مقوی برای کسانی که با میل جنسی کم و اختلال نعوظ درگیر هستند، تبدیل می کند.

بیشتر بدانید : خواص زنجبیل را بدانید و آن را به رژیم غذایی تان اضافه کنید

بیشتر بدانید : مصرف زنجبیل برای این افراد خطرناک است!!

روش تهیه آب زنجبیل

  • یک عدد زنجبیل تازه
  • یک لیوان آب

ابتدا زنجبیل را به خوبی شسته و پوست آن را بگیرید. سپس آن را به صورت حلقه ای خرد کرده و به همراه یک لیوان آب داخل مخلوط کن بریزید. دستگاه را به مدت 3 دقیقه تا یکنواختی کامل مواد روشن کنید. به همین راحتی نوشیدنی فوق العاده شما آماده می شود.

در مصرف زنجبیل نباید زیاده روی کرد و باید مقدار مناسب مصرف آنرا با مشورت پزشک و افراد دارای دانش در زمینه استفاده از گیاهان در طب سنتی، هماهنگ کرد. 

دارچین برای تقویت قوای جنسی

دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد.

مصرف خیلی زیاد دارچین هم می تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. 

دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد می توانید از آن استفاده کنید

بیشتر بدانید : خواص دارچین

تقویت میل جنسی زنان

شب‌ها یک استکان دم نوش دارچین مخلوط با عسل کوهی بخورید، این دمنوش در حاملگی مصرف نشود. دارچين براي زياد شدن و بازيافتن نيروی جنسی نيز بكار می رود.

دارچین و افزایش خون در اندام جنسی مرد

در یک مطالعه بوی گلوله های دارچینی باعث افزایش جریان خون در اندام جنسی مرد بیش از هر رایحه دیگری میشود. یک قطره کوچک از روغن دارچین را قبل از رابطه جنسی بر روی اندام جنسی (زنانه) بمالید.

زنجبیل داروی گیاهی محبوبی برای افزایش میل جنسی به شمار می‌رود. هم‌چنین روغن زنجبیل نیز برای بهبود روابط جنسی مفید است. زنجبیل، به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند، از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. طبق نتایج مطالعات علمی، عصاره‌ي زنجبیل می‌تواند کیفیت و کمیت اسپرم‌ها را نیز بهبود ببخشد. زنجبیل، هم‌چنین، برای تسکین خستگی جنسی و اختلال نعوظ نیز به کار می‌رود

چراخانمها بایدزنجبیل بخورند ؟

چون زنجبیل سردرد های ناشی از عادت ماهانه را کاهش میدهد و جریان قاعدگی را بهبود می‌دهد و همچنین درد غیر قابل تحمل زنان رادر زمان پریود تسکین می دهد.

ازبهترین خوراکیهابرای بزرگ کردن آلت تناسلی زنجبیل است. اگر سیستم ایمنیتان ضعیف است زنجبیل گزینه‌ خوبی برای بهبود آن به شمار می رود. می تواند جریان خون را افزایش دهد که برای آلت تناسلی خوب است. 

بیشتر بدانید : تاثیر زنجبیل بر قاعدگی چیست؟

بیشتر بدانید : افزایش میل جنسی با روغن های آفرودیت + آموزش استفاده از آن ها

بیشتر بدانید : افزایش میل جنسی با روشی جدید

بیشتر بدانید : افزایش میل جنسی به روش های سنتی

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ