ازدواج با مردی با سن بالا این جذابیت ها را برای تان دارد!!
 این روزها بسیاری از دخترخانم های جوان به دنبال ازدواج با مردی با سن بالا هستند. نظرهای مختلفی در مورد این ازدواج ها وجود دارد و ما قصد داریم در این مقاله محاسن این ازدواج را برای تان بگوییم

ازدواج با مرد سن بالا چه خوبی‌هایی دارد؟

پیدا کردن فرد مناسب برای ازدواج کار سختی است؛‌ کسی که با او جور باشید، به بلوغ عاطفی رسیده باشد و بتواند شریک زندگی خوبی برای‌تان بشود و بتوانید روی او حساب کنید به راحتی سر راه‌تان قرار نمی‌گیرد. برخی از خانم‌ها روح بالغ‌تری دارند و با مردهایی که کمی سن‌دارتر و عاقل‌ترند خوب جور می‌شوند. اگر شما هم نسبت به دخترهای همسن و سال خود پخته‌تر و بالغ‌ترید پس بد نیست گزینه‌ی آشنایی با یک مرد سن‌دارتر را هم مد نظر داشته باشید. ازدواج با مردهای سنین بالا جذابیت و امتیازات خاص خودش را دارد.

آشنایی و ازدواج با مردی که بالغ‌تر است و سطح خودآگاهی بالاتری دارد می‌تواند دنیای شما را به شیوه‌های منحصربفردی متحول کند. منظور ما این نیست که ازدواج با مرد سن بالا لزوما بهتر است. بودن در کنار یک مرد پخته‌تر می‌تواند معادل در اختیار داشتن تجربیات واقعی زندگی باشد زیرا او دوران فراز و فرودها را تا حدودی پشت سر گذاشته است و می‌تواند نگرش خاصی از موانع زندگی به شما بدهد. این شرایط، بسیار متفاوت با آشنایی با مردی بسیار جوان است.

بیشتر بدانید : چرا دختران تمایل دارند با مردی همسن پدرشان ازدواج کنند؟


راحت‌تر و صادقانه‌تر ارتباط برقرار می‌کند

هر چه سن‌تان بالاتر می‌رود، در کنترل احساسات و ابراز عقیده پخته‌تر می‌شوید و با خودتان هم روراست‌ترید. وقتی با مردی سن بالا آشنا می‌شوید این خصوصیات را به وضوح می‌بینید و تازه متوجه می‌شوید کسانی که قبلا در زندگی‌تان وجود داشتند در ابراز احساسات درونی و واقعی خود در مورد شما، زندگی و کلا همه چیز چندان روراست نبودند.

کمتر مورد قضاوت قرار می‌گیرید

مردهای سن بالاتر یاد گرفته‌اند که خود را باور داشته باشند. بنابراین می‌توانند شما را تشویق کنند که همانطوری که هستید خود را قبول داشته باشید. اگر کسی هستید که معمولا با ویژگی‌های خاص خودتان درگیرید، عادت‌های عجیب‌تان را دوست ندارید یا به راحتی تحت تاثیر قضاوت‌های منفی دیگران در مورد خودتان قرار می‌گیرید، اگر با مردی آشنا شوید که از تجربیاتش درس گرفته و خودش را باور کرده، مطمئنا تحت تاثیر شخصیت قوام یافته‌ی او قرار خواهید گرفت. خلاصه اینکه شما در کنار کسی که بالغ‌تر است احساس راحتی بیشتری می‌کنید که خود واقعی‌تان باشید.

رابطه‌ جنسی بهتری خواهید داشت

مرد سن بالاتر مطمئنا شریک جنسی بهتری می‌تواند باشد چون فرصت کافی داشته تا یاد بگیرد که در یک رابطه‌ جنسی خوب و عاشقانه چه چیزی خوشایند و موثر و چه چیزی بد و ناراحت کننده است. ضمنا مردها با افزایش سن بیشتر به دنبال یک ارتباط روحی و عاطفی هستند تا یک رابطه‌ی صرفا جسمی و جنسی. مردی که سنین اولیه‌ی جوانی را پشت سر گذاشته معمولا به سختی می‌تواند بپذیرد که فقط بر اساس جاذبه‌های ظاهری و جنسی با کسی رابطه برقرار کند. چنین مردی بهتر و زودتر می‌تواند شما را کشف کند و درک کند چه چیزهایی را دوست دارید و از چه چیزهایی بیزارید، در نتیجه تجربیات جنسی لذت بخش‌تری برای‌تان خلق خواهد کرد.

بیشتر بدانید : رابطه جنسی سالم این 10 ویژگی را دارد!!


نگاه‌تان به زندگی تغییر می‌کند و عاقل‌تر می‌شوید

این تجربیات زندگی است که به شما یاد می‌دهد با فراز و نشیب‌های زندگی چگونه کنار بیایید و چگونه موانع را پشت سر بگذارید. زندگی در کنار کسی که تجربیات بیشتری دارد یعنی هدیه‌ گرفتن ِ یک نگاه‌ متفاوت و عاقلانه‌تر برای مقابله با مشکلاتی که حل نشدنی به نظر می‌رسند. بنابراین وقت و انرژی‌تان ذخیره می‌شود و مجبور نیستید برای حل مسائل‌تان مدتها فکر کنید و انرژی صرف کنید، پس زودتر هم به جلو حرکت خواهید کرد.

مردان سن بالا، صبورتر هستند

با بالاتر رفتن سن یاد می‌گیرید برای رسیدن به هدف باید صبر داشته باشید و یک شبه نمی‌توان به خواسته‌ها رسید. بودن در کنار یک مرد مسن‌ می‌تواند توازن خوبی برای‌تان ایجاد کند، مخصوصا در دنیایی که همه چیز با سرعت عجیبی در حرکت است. زندگی با یک مرد عاقل‌تر و پخته‌تر کمک‌تان می‌کند آرام‌تر و با صبر و تحمل بیشتر و سنجش و تفکر عمیق‌تری، مسیر هدف‌تان را جلو بروید.

مهارت‌های فردی‌اش را با شما شریک می‌شود

گاهی بودن در کنار کسی که همسن و سال شماست حس رقابت ایجاد می‌کند. وقتی با کسی در یک رده‌ سنی قرار دارید ممکن است احساس کنید لازم است از او جلو بزنید. اما کسی که سنش از شما بیشتر است، جا افتاده‌تر است و نیازی نمی‌بیند با شما رقابت کند. نابالغ بودن همسر می‌تواند ضعف در ارتباط ایجاد کند اما یک همسر عاقل و بالغ می‌تواند بزرگ‌ترین مشوق شما باشد و به شما انگیزه بدهد.

قبل از شما یک زندگی داشته

بله درست است، آشنا شدن با یک مرد سن بالا به این معنی است که او سابقه‌ای دارد که می‌تواند شامل روابطی در گذشته، ازدواج، بچه‌ها و ... باشد. پذیرفتن این موضوع نیاز به کمی صبر و تحمل از جانب شما دارد و باید پارامترهایی را مشخص کنید و بدانید از ارتباط و زندگی با هم چه انتظار دارید، مثلا رابطه‌اش با همسر سابقش پیش شما چگونه تعریف می‌شود.
از پرسیدن سوالهایی در مورد روابط گذشته‌اش نترسید و هر چیزی که ذهن‌تان را مشغول کرده مطرح کنید. این مرد باید همه چیز را روشن کند تا کمک‌تان کند تشخیص دهید آیا مناسب شما هست یا نه. گذشته، معیار محکمی از آینده به دست‌تان می‌دهد. اگر در سابقه‌ی او نشانی از بی‌وفایی و خیانت یا اختلال روانی می‌بینید پس باید چشم‌های خود را باز کنید تا ببینید آیا مشکل او برطرف شده یا همچنان وجود دارد که اغلب هم حل چنین مشکلاتی تقریبا غیرممکن است.

عادت‌های جا افتاده‌ای دارد

هر چه سن بالاتر می‌رود عادت‌ها و رفتارها در وجودمان جاافتاده‌تر می‌شوند. مردی که در زندگی خود به میزانی از موفقیت و رضایت دست پیدا کرده و با شیو‌ه‌ی زندگی خودش راحت است احتمالا عادت‌های نسبتا خوبی دارد که با وجودش عجین شده‌اند. شما دیگر نیازی ندارید عادت‌های خوبی را برایش جا بیندازید. پس فقط کافیست حواس‌تان را جمع کنید تا بفهمید آیا عادت‌های بدی هم دارد که نتوانید از آنها چشم پوشی کنید. چون اگر اینطور باشد محال است بتوانید چیزی را تغییر دهید. اگر خوش شانس باشید و نتوانید خصوصیت بد بزرگی در او پیدا کنید، پس می‌توانید درس‌های ارزشمندی از او بگیرید.

مردان با سن بالا، ثبات بیشتری دارند

البته این در مورد همه‌ی مردهای سنین بالا صدق نمی‌کند. اما به طور کلی، اگر شما با کسی آشنا شد‌ه‌اید که سن و سالی از او گذشته احتمال اینکه به یک ثبات در زندگی رسیده باشد خیلی زیاد است. چنین مردی زندگی خود را بر اساس بنیانی محکم بنا کرده که تزلزل ناپذیر است. ثبات همیشه آرامش به دنبال دارد اما بودن در کنار کسی که هنوز به دنبال این است که خودش را پیدا کند و بشناسد می‌تواند استرس برانگیز شود چون کسی که هنوز خودش نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد چگونه شما را بشناسد و تکیه گاه‌تان باشد؟

مردی با سن بالا کمک‌تان می‌کند شما هم به ثبات و تعادل برسید

کسی که به سطح مطلوبی ازفهم و درک از زندگی رسیده می‌تواند به شما کمک کند یاد بگیرید به خودتان سخت نگیرید. او کمی بیشتر از شما تجربه دارد و می‌داند زندگی همیشه یکجور نیست. وارد کردن این درک و شناخت در زندگی شما باعث می‌شود با خودتان مهربان‌تر باشید، سخت نگیرید و آرامش‌تان را حفظ کنید.
ازدواج با یک مرد سن بالا لزوما مشکلات شما را حل نمی‌کند. هر رابطه‌ای مجموعه‌ای از خوبی‌ها و بدی‌هاست اما مهم است کدام کفه سنگین‌تر باشد و با چشم‌های باز انتخاب کنید و بدانید دقیقا چه می‌خواهید.



بیشتر بدانید : چرا دختران جوان دوست دارند با مردان مسن ازدواج کنند؟

بیشتر بدانید : دختران مسن، پسران جوان، پیوندتان مبارك!

بیشتر بدانید : 3 سوال مهم برای دخترانی که می خواهند با مردان سن بالا ازدواج کنند

بیشتر بدانید : رابطه جنسی در همسران با اختلاف سنی بالا چگونه لذت بخش می شود؟


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل