معرفی 13 سالاد بهاری به عنوان یک شام سبک - قسمت اول
در فصل بهار و تابستان بهتر است به جای غذا برای وعده شام از سالادهای بهاری و تابستانی استفاده کنید. در این مقاله 6 سالاد بهاری و تابستانی سبک را به شما معرفی می کنیم.

سالاد بهاری و تابستانی می تواند بسیار ساده باشد و از ترکیب سرکه با برگ های سبز تشکیل شده باشد و یا آن که یک قدم جلوتر رفته و برخی ترکیبات مخصوص فصل همانند نخود، مارچوبه، تربچه و کنگر به آن اضافه کنید. 

کیفیت مواد اولیه تان برای یک سالاد بهاری و تابستانی باید اینگونه باشد : برگ ها باید روشن و تازه باشند. کلم های تازه که هیچ گونه لک زدگی ندارند را انتخاب کنید.

چگونگی نگهداری از سبزیجات : کلم باید شسته شده و کاملا خشک شود تا هر گونه رطوبت اضافی آن حذف گردد. برگ های سبز شسته و خشک شده را در پاکت های پلاستیکی شفاف قرار داده و به مدت 3 تا 5 روز در فریزر قرار دهید.

 

سالاد نخود سبز و کنگر با نان کروتان پارمسان

نخود سبز های تازه را با تربچه های اول بهار و کنگر ترکیب کرده تا سالادی با رنگ ها و بافت های مختلف داشته باشید. سپس نان تست و برای طعم بهتر، کمی فلفل به آن اضافه کنید.

 

سالاد کلم با تربچه و مارچوبه

تربچه های ترد، کلم لذیذ و مارچوبه تازه با یکدیگر ترکیب شده تا سالادی بی نظیر و ویژه را بسازند که با هر فهرست غذایی در بهار هماهنگ است.

 

 

سالاد ریواس و پنیر بز

ریواس تفت داده شده با عسل، گردوی تفت داده شده، رازیانه ترد و پنیر بز را ترکیب کرده و سالاد بهاری بی نظر و فراموش نشدنی تهیه کنید.

 

 

سالاد کاب با تخم مرغ آب پز

سالاد کاب یکی سالاد فرانسوی است که از مخلوط کردن سینه مرغ،آووکادو،گوجه فرنگی،کالباس گوشت، کاهو،تخم مرغ، پنیر پارمزان و روغن زیتون تشکیل می شود. آیا به سالاد کاب علاقه مند هستید؟ پس حتما روش جدید برای تهیه این سالاد را امتحان کنید. در این روش به جای مواد مختلف پخته شده که به طور معمول به کار می روند، از تخم مرغ آب پز استفاده شده است.

 

سالاد اسفناج و پیاز کاراملی

پیاز کاراملی به سس سرکه شیرینی و طعم خاصی می دهد که با طعم برگ های اسنفاج بسیار عالی می شود.

 

سالاد میگو و نخود با چاشنی زنجبیل

نخود و میگو را در یک ظرفی بپزید. این دو را با کلم بروکلی، فلفل دلمه ای، پیازچه مخلوط کرده و با پوششی از کلم و زنجبیل بر روی آن تزئین کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ