انرژی مثبت را با این 7 کار ساده به خانه تان آورید!!
شما به عنوان خانم خانه می‌ توانید انرژی‌ های مثبت را ایجاد و منفی بافی‌ ها و احساس‌ های منفی را از منزل و اعضای خانواده دور کنید. برای ایجاد انرژی مثبت می توان کلی کار   انجام داد؛ در این مطلب هفت مورد از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌ دهیم

7 راهکار بالا بردن انرژی‌ مثبت در خانه

 انرژی را نمی‌ توان با چشم دید اما می‌ توان آن را حس کرد. خانه شما، جسم و روح‌ تان را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه از آن استفاده می شده است. شما به عنوان خانم خانه می‌ توانید انرژی‌ های مثبت را ایجاد و منفی بافی‌ ها و احساس‌ های منفی را از منزل و اعضای خانواده دور کنید. برای ایجاد انرژی مثبت می توان کلی کار   انجام داد؛ در این مطلب هفت مورد از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌ دهیم.

بیشتر بدانید : انرژی مثبت را با این روش های ساده جذب کنید

داشتن نور و تهویه مناسب

در اتاق یا مکانی که کار می‌کنید، باید تهویه مناسب هوا و نور لازم وجود داشته باشد. هوای سالم و نور زیاد انرژی‌ها را بالا می‌برد و از ملالت و خستگی جلوگیری می‌کند. پنجره را باز کنید تا هوای تازه و مطبوع در خانه جریان پیدا کند. این کار علاوه بر ایجاد سرزندگی سبب از بین رفتن ویروس‌ها و عوامل میکروبی هم خواهد شد.

داشتن گل و گیاه

پرورش گل را فراموش نکنید. نگهداری از گل و گیاه به خودی خود احساس شادابی به انسان می‌بخشد. رنگ سبز و رشد آهسته گیاه در گلدان، حس جاری بودن زندگی را در انسان پدید می‌آورد. وجود گیاهان، مولد انرژی و شفابخش هستند.

کمک گرفتن از رنگ‌ های شاد

استفاده به‌ جا و مناسب از رنگ‌ ها را هم فراموش نکنید. رنگ‌ها در تعیین خلق‌ و‌ خوی ما می‌ توانند اثرگذار باشند. استفاده از رنگ‌ های شاداب و انرژی‌ بخش در دکور خانه، تاثیر زیادی در روحیه افراد خانه دارد.

انرژی مثبت را با این 7 کار ساده به خانه تان آورید!!
انرژی مثبت را با این 7 کار ساده به خانه تان آورید!!

پخش موسیقی ملایم

گوش دادن به موسیقی‌ های بی‌ کلام و آرام می تواند به ایجاد انرژی مثبت در خانه و در وجود اهالی آن کمک به‌ سزایی بکند.

دور ریختن وسایل غیرقابل استفاده

برخی عادت دارند که همه چیز را نگه دارند، حتی اشیا و وسایلی را که دیگر از آن‌ ها استفاده نمی‌ کنند یا غیرقابل استفاده هستند. تنها راه کنار گذاشتن این کار و تنها راهی که می توانید واقعا احساس خوبی هم داشته باشید، این است که رفته رفته و به آرامی چیزهایی را که کمتر از بقیه وسایل  نیاز دارید و راحت‌ تر می‌ توانید از آن بگذرید، تعیین کنید و دور بریزید.

همیشه مرتب و تمیز بودن

تمیز کردن به طور مرتب انرژی منفی را خنثی می‌کند و باعث ایجاد احساس سلامتی در میان اعضای خانواده می‌شود. لوازم و ابزار خراب و شکسته و مستعمل را از منزل خارج کنید؛ چون هم به نظم و ترتیب خانه شما کمک شایانی خواهد کرد و هم این‌که دیدن ابزار کهنه و غیرقابل استفاده، حسی منفی را به انسان القا می‌کند.

ورزش و دوری از فضای‌ مجازی

از ابتدای روز همان زمان که از خواب بیدار می‌شوید، سعی کنید حتی شده چند حرکت سبک ورزشی انجام دهید و نفس‌های عمیق بکشید. این مسئله به از بین رفتن کرختی در شما کمک خواهد کرد. سریع به سراغ ابزارهایی مثل تلفن همراه و تبلت نروید. دنیای مجازی شما را از واقعیت دور می کند و باعث خستگی و کلافگی تان می شود و با بمباران ذهن و فکرتان با دنیایی از خبرها، احساسات بد و ناگوار را در وجودتان روشن می‌کند.


بیشتر بدانید : انرژی مثبت را با این گیاهان به خانه تان تزریق کنید

بیشتر بدانید : جملات مثبتی که زندگی تان را در این روزها تغییر می دهد!!

بیشتر بدانید : کارهای ساده ای که حالتان را خوب و به شما انرژی مثبت می دهد

بیشتر بدانید : چگونه انرژی منفی را از خود دور كنيم؟



 گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: khorasannews.com