کابینت های آشپزخانه تان را چند ثانیه ای تغییر دهید
کابینت های آشپزخانه را می توانید با رنگ کردن تغییر داده و ظاهرشان را نو و به روز کنید. رنگ کردن کابینت ها کار بسیار سختی نیست و می توانید در منزل تان به راحتی انجام دهید.

رنگ یک گزینه‎ عالی برای تغییر کابینت‎ها است. فقط در چند مرحله، شما می‎توانید کابینت هایی زیبا با ظاهر و رنگ جدیدی داشته باشید که به خوبی با دکوراسیون خانه‎ شما جفت و جور باشد. برای داشتن یک نتیجه عالی، نکته‎ کلیدی آماده سازی رنگ است. نکات ما را در زیر دنبال کنید تا مرحله به مرحله به خوبی کار را بتوانید انجام دهید.

کابینت های آشپزخانه را چگونه رنگ کنیم؟

چیزی که برای رنگ کردن مبلمان و کابینت نیاز دارید :

پرایمر Primer ( پرایمر نوعی اشباع کننده سطوح است که قبل از کارهای پتینه کاری، رنگ آمیزی و بتونه کاری روی سطوح اجرا می شود. پرایمر بی رنگ و بدون بود بوده و سریعا خشک شده و نیازی به رقیق کردن ندارد. اگر پرایمر روی لباس یا دستتان ریخت،جای نگرانی نیست. )
کاغذ سنباده‎ی 220 grit
دستمال
قلم رنگ زنی، غلتک یا اسپری
رنگ (طبق سلیقه‎ی شخصی)


برای رنگ کردن مبلمان و کابینت چه کار باید کرد ؟

مرحله‎ی 1 : سطح کابینت را با پاک کنید.
مرحله‎ی 2 : بعد از پاک کردن سطح کابینت از هر گونه گرد و غبار با قلمو روی سطح کابینت یا مبلمان تان پرایمر بزنید و صبر کنید تا خشک شود.

  بیشتر بدانید : کابینت های ام دی اف را چگونه تمیز کنیم؟

مرحله اول رنگ کردن کردن کابینت و مبلمان


مرحله‎ی 3 : از سنباده‎ی 220 grit استفاده کنید و خرده های چوب را با دستمال پاک کنید.
مرحله‎ی 4 : با رنگ، سطح کابینت را با استفاده از قلم مو، غلتک یا اسپری رنگ بزنید و اجازه دهید خشک شود. برای پوشش یکنواخت تر، یکبار دیگر رنگ بزنید.

مرحله دوم رنگ کردن کابینت

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemoegh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ