میزهای آینه ای درخشان،ایده ای جالب و نو که میزهای قدیمی تان را تغییر می دهد
میزهای چوبی یکی از اجزای هر دکوراسیونی هستند که تاثیر بسیاری در زیبا کردن دکوراسیون داخلی می گذارند. شما به راحتی  با ایده زیر می توانید میزهای قدیمی تان را تغییر داده و به میزهای جدیدی تبدیل کنید.

میزهای چوبی ساده را به میزهای آینه ای زیبایی تغییر دهید

میزهای ساده ی مستطیلی یا مربعی شکلی را که معمولا همه ما در خانه هایمان داریم را می توانیم با کمک قطعات آینه به میزهایی کاملا متفاوت و زیبا تبدیل کنیم.

 

تبدیل سطوح صاف به سطوح برجسته

تبدیل سطوح صاف به سطوح برجسته

میز ساده ی چوبی که فقط دارای یک سری برآمدگی ها یا اصطلاحا کنگره دار می باشد را به میزی کاملا براق و درخشان تبدیل می کنیم.

 

میز نقره ای برجسته

میز نقره ای برجسته

این تصویر که می بینید همان میز ساده کنگره داری است که جلوی آن را کنگره های عمیقی داده ایم. کل میز را با اسپری نقره ای رنگ کرده ایم و سپس یک اسپری براق کننده هم به تمام سطح آن زده ایم . روی سطح میز را یک تکه آینه به اندازه خود سطح میز ولی از 4 طرف کمی کوچکتر انداخته ایم. 

 

 

اضافه کردن قطعات آینه به میز

اضافه کردن قطعات آینه به میز

برای اضافه کردن یک سری جزئیات دیگر یک روش ساده آن است که قطعات کوچک آینه ای را به جاهای مختلف آن بچسبانیم چرا که این تکه های آینه جلوه ی بهتری را به میز ما خواهد داد. برای نصب قطعات آینه تنها شرط لازم آن است که سطوح میز ما صاف باشد و لبه های آنها مربعی شکل باشد. قسمت های صاف و جاهایی که برش های صاف دارند بهترین جاها برای اضافه کردن تکه های آینه ای هستند.

 

میز مدرن

میز مدرن

میزهای ساده بهترین نمونه برای بازسازی می باشند.

 

 

میز مدرن را به یک میز آینه ای زیبا تبدیل کنید

میز مدرن را به یک میز آینه ای زیبا تبدیل کنید

در میان هر 4 پایه تکه های آینه را که قبلا اندازه زده ایم نصب می کنیم. کل میز را به صورت هاشور زده و سایه ای شکل به رنگ های آمیخته از مشکی و نقره ای و کمی سفید میزنیم. پایه ها را کاملا تیره می کنیم. یک تکه آینه به اندازه ی سطح میز تهیه کرده و روی آن می گذاریم.

 

 

میز ساده ی مستطیلی شکل

میز ساده ی مستطیلی شکل

می خواهیم این میز ساده  مستطیلی شکل را همانند یک هنرمند برجسته به میزی کاملا منحصر به فرد تبدیل کنیم که این کار به قطعات براقی از جنس موزائیک یا کاشی احتیاج دارد.
 

 

میز کلاسیک

میز کلاسیک

برش هایی را در قسمت های مختلف سطح میز و حتی در پایه ها می دهیم و با استفاده از قطعات موزائیکی شکل یا کاشی آینه ای مانند تمامی این برش ها را پر می کنیم. بعضی از سطوحی را که تراشیده ایم و خالی شده است را همین طور خالی می گذاریم.

 

 

جزئیات اضافه شده به همان میز قبلی

جزئیات اضافه شده به همان میز قبلی

نقاطی از سطح میز که قبلا  تراش داده بودیم را می توانیم با چیزهای تزئینی مثل گل خشک و ... پر کرده و روی آن یک شیشه بیاندازیم و در نهایت یک وسیله ی تزئینی مثل یک گلدان زیبا روی آن بگذاریم.

 

 

قرار دادن یک میز ساده ی چوبی در یک قاب آینه ای

قرار دادن یک میز ساده ی چوبی در یک قاب آینه ای

این میز ساده را می توان به یک میز کاملا زیبا طوری تبدیل کرد که در هر گوشه ای از خانه جلوه ای زیبا از خود نشان دهد.

 

mirrortable10.jpg

استفاده از یک سبک هنری زیبا برای ایجاد یک میز دکوری

میز ساده ای را که در شکل قبل دیدید می توان با ترکیبی از چوب و آینه به یک میز زیبای دکوری تبدیل کرد.در ابتدا کشوی آن را برداشته و کل میز را با اسپری قهوه ای روشن رنگ زده و روی سطح آن را با اسپری قهوه ای تیره رنگ می زنیم تا نمای بیشتری داشته باشد. به اندازه و به همان شکل پایه ها قطعات آینه را دور تا دور آنها نصب می کنیم. روی سطح میز را هم یک تکه آینه می اندازیم تا میز ما تبدیل به یک میز زیبای دکوری شود.

 

 

اضافه کردن طراحی روی سطح میز

اضافه کردن طراحی روی سطح میز

می توان در نقاطی از آینه ای  که روی سطح میز انداخته بودیم برش های کوچک و بزرگی بدهیم تا در نهایت میز ما از نما و جلوه ی بیشتری برخوردار شود.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ