10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!!
رنگ سفید یکی از رنگ های پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی به خصوص دکوراسیون اتاق خواب است. اما اینکه چگونه از این رنگ جذاب در فضای اتاق خواب خود استفاده کنیم تا حالت بی روح و کسل کننده نداشته باشد موضوعی است که امروز در اینجا به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

دکوراسیون اتاق خواب تان را از یکنواختی درآورید!!

در انتخاب تم رنگ سفید برای اتاق خواب خود بهتر است ابتدا انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! می توانید به سادگی رنگ سفید را با رنگ های روشن نزدیک به سفید در فضا ترکیب کنید تا از حالت یکنواخت خارج شود. همان طور که در تصویر می بینید در این دکوراسیون اتاق خواب سفید از رنگ سفید در ترکیب با رنگ هایی مانند شیری و سفید کاپوچینویی استفاده شده است که ظاهری خاص به فضای اتاق خواب بخشیده است.

بیشتر بدانید : دکوراسیون اتاق خواب تان را با 5 رنگ آرامش بخش بچینید!

برای دکوراسیون سفید از رنگ های جزئی استفاده کنید

برای دکوراسیون سفید از رنگ های جزئی استفاده کنید

وقتی قالب دکوراسیون اتاق خواب سفید است برای روح بخشیدن به آن به سادگی می توانید از رنگ های جزیی کمک بگیرید، این رنگ ها می تواند در زمینه ی رو تختی یا بدنه شلف شما قرار بگیرند و موج ملایمی از انرژی را به فضای شما تزریق کند.

در دکوراسیون اتاق خواب تان از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کنید

در دکوراسیون اتاق خواب تان از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کنید

با استفاده از یک کاغذ دیواری طرح دار به سادگی می توانید فضای اتاق خواب سفید خود را از حالت سکون خارج کنید و به آن پویایی ببخشید. آنچه در این مورد اهمیت دارد رنگ های مورد استفاده برای کاغذ دیواری است که باید رنگ های ملایم و کم رنگ نزدیک به رنگ سفید را شامل شود.

در دکوراسیون اتاق خواب تان بالش و کوسن های رنگی را فراموش نکنید

در دکوراسیون اتاق خواب تان بالش و کوسن های رنگی را فراموش نکنید

ا اضافه کردن لایه های مختلفی از ملافه و کوسن و بالش با رنگ های گرم می توانید به دکوراسیون اتاق خواب سفید خود روح ببخشید. همان طور که در تصویر می بینید دیوارهای اتاق خواب سفید و ساکن است اما تخت با ترکیبی از بالش ها و ملافه های متنوع تبدیل به یک نقطه ی پویا و کانونی در فضا شده است.

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

برای شکستن حالت بی روح دکوراسیون اتاق خواب سفید خود می توانید از قاب عکس ها استفاده کنید. همان طور که می بینید در این فضا تشک سفید در کنار دیوار سفید فضایی بی روح را ایجاد کرده است اما حضور قاب عکس های سیاه و سفید این دکوراسیون را متعادل کرده است و آن را به دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی تبدیل کرده است.

از رنگ های تند در وسعت کمی استفاده کنید

از رنگ های تند در وسعت کمی استفاده کنید

استفاده از یک رنگ درخشان در فضای سفید میتواند جلوه ی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب سفید ببخشد. حضور نوارهای قرمز پر جنب و جوش در روتختی همان رنگ درخشان خوش ترکیب با سفید است که به دکوراسیون شما روح می بخشد.

فقط رنگ سفید برای اتاق خواب

فقط رنگ سفید برای اتاق خواب

برای ایجاد یک فضای آرامش دوست داشتنی رنگ سفید خالص می تواند این احساس را در دکوراسیون شما ایجاد نماید و سبک مینیمال چشم نوازی را برای شما ایجاد نماید.

نقطه کانونی اتاق خواب سفیدتان را مشخص کنید

نقطه کانونی اتاق خواب سفیدتان را مشخص کنید

در دکوراسیون اتاق خواب سفید می توانید با ایجاد یک نقطه ی کانونی با هر طرح و رنگی که دوست دارید سرزندگی را به فضای خود ببخشید. توجه داشته باشید که این نقطه ی کانونی می تواند فضای تخت خواب شما باشد که با طرح و رنگ های متفاوت جلوه یافته است.

دردکوراسیون اتاق خواب تان تضاد ایجاد کنید

دردکوراسیون اتاق خواب تان تضاد ایجاد کنید

یک کمد بزرگ قهوه ای رنگ می تواند در دکوراسیون اتاق خواب سفید شما تضاد منحصر به فردی را ایجاد کند و آینه های موجود در دیواره آن سفیدی فضای اتاق خواب شما را دو چندان کند که به بزرگ تر و روشن تر نشان دادن فضای اتاق خواب کمک شایانی خواهد کرد.

لوازم براق طلایی و نقره ای را به دکوراسییون اتاق خوب تان اضافه کنید

لوازم براق طلایی و نقره ای را به دکوراسیون اتاق خوب تان اضافه کنید

با استفاده از سطوح براق در دکوراسیون اتاق خواب سفید خود می توانید جلوه ی منحصر به فردی به فضای اتاق خواب خود ببخشید. اتاق خواب سفید طلایی و یا استفاده از بافت های لوکس و لوازم براق می تواند جلوه ی خاصی به فضای اتاق خواب شما ببخشد.


بیشتر بدانید : دکوراسیونی مدرن با استفاده از رنگهای سیاه و سفید بچینید

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifesyle
منبع : chidaneh.com