دکوراسیون داخلی آشپزخانه با 8 رنگ شیک و باکلاس
آشپزخانه جایی است که بیشتر رنگ های سفید و چوبی را می بینیم، اما رنگ های زیبایی هم هستند که می توانند در کنار این دو به خوبی خود را نشان دهند. در ادامه 8 رنگ را به شما معرفی خواهم کرد که می توانید با آنها آشپزخانه خود را متفاوت تر از همیشه کنید.

بهترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه



استفاده از رنگ های طبیعی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استفاده از رنگ های طبیعی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اگر از رنگ های طبیعی در طراحی دکوراسیون خوشتان می آید. در تصویر بالا می بینید که دیوارهای سفید فضا را باز کرده اند و رنگ سبز جنگلی به آشپزخانه عمق داده و تضادی دلنشین با سفید ایجاد کرده است.

 

 

استفاده از رنگ سبز روشن در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اگر سبز جنگلی که از آن صحبت شد را کمی روشن تر کنیم سبز کم رنگ را بدست می آوریم که در کنار رنگ های گرم مانند قهوه ای می تواند فوق العاده زیبا جلوه کند. البته رنگ سفید نیز در کنار سبز کم رنگ ترکیب خوبی را ایجاد می کند، در تصویر بالا هم رنگ سفید هم رنگ های گرم را در کنار سبز روشن میبینیم.

 

 

chiken-decoration05.jpg

استفاده از رنگ سبز نعنایی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اگر فیروزه ای زیاد مورد علاقه تان نیست اما به دنبال رنگی نزدیک به آن می گردید سبز نعناعی هم فوق العاده چشم نواز و روشن است. این رنگ معمولا در آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن به خوبی جواب می دهد.

 

 

chiken-decoration06.jpg

استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آبی هم معمولا خوب در آشپزخانه جواب می دهد، در این نمونه آبی روشن را می بینیم که به زیبایی با سفید و چوبی ترکیب شده. چنین ترکیب رنگی را در آشپزخانه های سبک فرانسوی بیشتر می بینیم.

 

 

chiken-decoration07.jpg

استفاده از ترکیب چند رنگ شاد در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

این آشپزخانه چند رنگ به نظرتان با مزه نیست؟ با ترکیب رنگ های سبز، آبی و صورتی، فضا شاد شده و استایلی برجسته به خود گرفته است. بعلاوه استفاده از چندین رنگ با هم فضا را برای خالقیت بیشتر می کند.

 

 

استفاده از زرد کم رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استفاده از زرد کم رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

برای نشان دادن ظرافت می توانید از زرد کم رنگ استفاده کنید. این رنگ در آشپزخانه یادآور لاله های بهاری است. زرد کم رنگ در کنار یک خاکستری ملایم می تواند آشپزخانه را بسیار زیبا جلوه دهد.

 

 

استفاده از سورمه ای در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استفاده از سورمه ای در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

از سوی دیگر رنگ هایی هم هستند که بسیار برجسته اند و نمی توان ندیدشان. دیوارهای سورمه ای رنگ با رنگ چوبی ترکیبی چشم نواز ساخته است.

 

 

استفاده از رنگ سورمه ای در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استفاده از رنگ سورمه ای در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

در این آشپزخانه سبک روستایی، میبینید که یک میز قرمز خودنمایی می کند. رنگ سبز و بنفش کمرنگ کف آشپزخانه باعث می شود چشم رنگ قرمز را به وضوح ببیند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir