دکوراسیون آشپزخانه : این کابینت ها آشپزخانه های کوچک را بزرگ می کند
آشپزخانه های کوچک یکی از معضل های خانه های کوچک است. اگر شما هم قصد دارید برای آشپزخانه تان کابینت خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم از مدل های زیر انتخاب کنید.

بهترین کابینت برای آشپزخانه های کوچک

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های هر خانه ای محسوب می شود که در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه ها به لحاظ عملکردی بودن فضا باید حساسیت بیشتری به خرج داد به خصوص آشپزخانه های کوچک که فضای چندانی برای مانور دادن و انجام امور روزمرده در آن موجود نمی باشد. به همین منظور امروز در ما می خواهیم با هم مدل های مختلف کابینت آشپزخانه کوچک را بررسی کنیم تا ساده تر بتوانید بهترین آن را برای دکوراسیون تان انتخاب کنید با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : مدل کابینت سفید 2018، جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده از رنگ های خنثی

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده از رنگ های خنثی

استفاده از رنگ های خنثی مثل سفید در طراحی آشپزخانه های کوچک می تواند این فضا را بزرگتر از حالت معمول نشان دهد. بهتر است کابینت آشپزخانه کوچک را همانند تصویر یکسره در نظر بگیرید تا مرز های آن چندان مشخص نباشد با ایجاد این اختلالات بصری به سادگی می توانید آشپزخانه ی خود را بزرگتر از اندازه ی واقعی خود نشان دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده از کابینت های گلاس

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده از کابینت های گلاس

استفاده از کابینت های گلاس به عنوان کابینت آشپزخانه کوچک امروزه بسیار پر طرفدار شده است چرا این نوع از کابینت ها به دلیل انعکاس نور و روشن تر نشان دادن فضا سبب بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه ی شما می شوند و ظاهر شیک و مدرنی به دکوراسیون شما می بخشد.

 

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده جزیره

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده جزیره

شاید استفاده از کابینت های جزیره برای آشپزخانه های بزرگ در نظر گرفته شود. اما می توانید با قرار دادن یک جزیره کوچک و ساده در آشپزخانه های مربعی تعداد کابینت های آشپزخانه تان افزایش  دهید، همچنین از آن به عنوان میز کار، فضای غذا خوری، سینک و یا گاز رو میزی استفاده نمایید.حتی می توانید برای این منظور از جزیزه های متحرک نیز استفاده نمایید و فضای آشپزخانه خود را بزرگ تر جلوه دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده لوازم توکار

کابینت آشپزخانه کوچک : استفاده لوازم توکار

برای آشپزخانه های کوچک بهترین راه حل بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده از لوازم و وسایل تو کار است با این روش به سادگی فضای آشپزخانه ی خود را چند برابر کنید، فراموش نکنید رنگ کابینت آشپزخانه کوچک را حتما روشن در نظر بگیرید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده پلان U شکل

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده پلان U شکل

در طراحی کابینت آشپزخانه کوچک از پلان U شکل استفاده نمایید این مدل فضای بیشتری را برای مانور در زمان انجام فعالیت های پخت و پز و یا نظافتی برای شما ایجاد می کند و به راحتی می توانید فضای خود را بزرگتر نشان دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از چوب

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از چوب

شاید خیلی از شما استفاده از رنگ های خنثی برای دکوراسیون داخلی تان را نپسندید، برای داشتن فضایی گرم تر می توانید چوب را برای کابیت های آشپزخانه تان انتخاب کنید. چوب به آشپزخانه کوچک فضایی گرم و حسی صمیمی می بخشید. همچنین می توانید برای استفاده بیشتر از فضای آشپزخانه های کوچک از شلف ها استفاده نمایید و لوازم و وسایل خود را در آن جای دهید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از میز گرد

کابینت آشپزخانه کوچک: استفاده از میز گرد

وقتی فضای آشپزخانه ی شما کانتر مناسب برای انجام امور روزمره ی شما ندارد، بهترین راه حل انتخاب میز گرد کافی شاپی برای دکوراسیون آشپزخانه ی شماست با این کار می توانید فضای مناسب برای انجام فعالیت های خود را به دست آورید. میز های گرد فضای کمتری را از کف زمین و اطراف شما می گیرد و تداخلی برای رفت و آمد شما در فضای آشپزخانه به وجود نمی آورند.


بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه های کوچک را چگونه بچینیم که جادار باشد؟

بیشتر بدانید : کابینت های ام دی اف را چگونه تمیز کنیم؟

بیشتر بدانید : چطور کاشی آشپزخانه را با کابینت ست کنیم؟

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : chidaneh.com