7 رنگ برتر کابینت جزیره ای برای آشپزخانه های سفید
رنگ سفید یکی از پرطرفدارتین رنگ ها برای دکوراسیون آشپزخانه است. در این مقاله به شما می گوییم که برای اضافه کردن یک کابینت جزیره ای رنگی بهتر است از چه رنگ هایی استفاده کنید.

رنگ‌های مناسب کابینت جزیره ای در آشپزخانه‌های سفید

شما رنگ سفید را برای دیوارهای آشپزخانه پیدا کرده‌اید. کابینت‌های سفید، حیرت‌انگیز بنظر می رسند و کانتر سفید آشپزخانه می‌درخشد. اما شاید احساس کنید یک چیز را از قلم انداخته‌اید. این می‌تواند کمی رنگ باشد و اگر به این فکر هستید که آن را به کجا اضافه کنید، کافی است نگاهی به کابینت جزیره‌ ای آشپزخانه بیندازید.
قسمت کابینت جزیره‌ ای آشپزخانه را مانند یک تکه از مبلمان در نظر بگیرید. ابیگیل پاور از Ellsworth-Hallett Home Professionals می‌گوید «همانطور که شما مبلمانی را انتخاب می‌کنید که سلیقه و شخصیت‌تان را نشان دهد، یک کابینت جزیره ای می‌تواند با رنگ و جزئیات تزئینی تغییر شکل دهد». پاول به مشتریانش کمک می‌کند رنگی را پیدا کنند که شخصیت آنها را نشان دهد - خواه بنفش پر رنگ باشد یا خاکستری با ته رنگ آبی. به ۷ آشپزخانه‌ زیر با کابینت های جزیره‌ ای رنگارنگ نگاهی بیندازید.

بیشتر بدانید : چطور کاشی آشپزخانه را با کابینت ست کنیم؟

کابینت جزیره ای آبی در آشپزخانه سفید
کابینت جزیره ای آبی در آشپزخانه سفید

زیبایی رنگ آبی، همه کار می‌کند. این کابینت جزیره‌ ای آبی باشکوه در مقابل کابینت‌ها، دیوارها و کاشی‌های پشت کابینت، به فضا کنتراست اضافه می‌کند. این رنگ بلافاصله توجه شما را جلب می‌کند و شما را وادار می‌کند پشت میز جزیره بنشینید.
این کابینت جزیره ای فقط محلی برای نشستن نیست. زوجی که به همراه فرزندشان در اینجا زندگی می‌کنند، برای کارهای بسیاری به آشپزخانه‌ی بازسازی شده‌شان نیاز داشتند. به همین دلیل، علاوه بر صندلی برای ۳ نفر، Gilday Renovations به این زوج کمک کرد، یک جزیره با سینک استیل ضد زنگ و ماشین ظرفشویی طراحی کنند.

کابینت جزیره ای به رنگ بنفش برای آشپزخانه سفید
کابینت جزیره ای به رنگ بنفش برای آشپزخانه سفید

رنگ بنفش برای کابینت جزیره ای همیشه ایده‌ خوبی است. قبل از بازسازی عمده، این آشپزخانه به رنگ بنفش بود. آن، رنگ مورد علاقه‌ی صاحب خانه بود اما آشپزخانه را بسیار تاریک کرده بود و با بقیه‌ی خانه هم‌خوانی نداشت. بنابراین طراحان Ellsworth-Hallett Home Professionals برای بازسازی آشپزخانه، پیشنهاد کردند که از این رنگ فقط روی قسمت جزیره استفاده شود تا بقیه‌ی فضا روشن و پرنور بماند. صاحب خانه از آن ایده خوشش آمد و رنگ مورد علاقه‌ی او حالا مانند یک ستاره در آشپزخانه جدیدش می درخشد.

کابینت جزیره ای آبی - طوسی ملایم در آشپزخانه سفید
کابینت جزیره ای آبی ملایم در آشپزخانه سفید

آبی ملایم، فوق‌العاده است. این زن و شوهر هزاران عکس را بررسی کردند تا یک رنگ مناسب برای کابینت جزیره‌ ای آشپزخانه‌شان پیدا کنند. آنها می‌دانستند که می‌خواهند از بین رنگ‌های سبز، آبی یا خاکستری، یکی را انتخاب کنند تا با دکور بقیه خانه‌شان هم‌خوانی داشته باشد اما با وجود این محدودیت‌ها، باز هم گزینه‌های بسیاری پیش روی‌شان قرار داشت. این زوج در نهایت در مورد رنگ آبی ملایم به توافق رسیدند بنابراین کریستین شلدون طراح، رنگ مشابهی پیدا کرد و کمی رنگ به آن اضافه نمود تا به ته رنگ مورد نظر دست پیدا کند.

کابینت جزیره ای قرمز سیر در آشپزخانه سفید
کابینت جزیره ای قرمز سیر در آشپزخانه سفید

نقطه‌ی کانونی این آشپزخانه کابینت جزیره ای قرمز سیر است. رنگ‌های آرام و ملایم در سراسر این آشپزخانه‌ انگلیسی جریان می‌یابند. اما جیمز ماندی، مدیر و طراح ارشد در JM Interiors، رنگ قرمز سیر را برای جزیره انتخاب کرد تا این محل آرام را کمی هیجان‌انگیز کند. او سپس تکه‌های دیگری از رنگ قرمز را به فضا اضافه کرد تا اتاق را منسجم‌تر سازد. پرده‌ها، راه راه‌های قرمز دارند، قسمت پشت کتابخانه، قرمز است و یک مخلوط‌ کن به رنگ قرمز درخشان روی کانتر آشپزخانه قرار دارد.

کابینت جزیره ای آبی تیره با روکش فلزی در آشپزخانه سفید
کابینت جزیره ای آبی تیره با روکش فلزی در آشپزخانه سفید

رنگ آبی - سربی تیره با فلز هماهنگی خاصی دارد. این خانواده، چیز متفاوتی در آشپزخانه‌اش می‌خواست و طراح داخلی ژاکلین فورتیر این کار را برای‌شان انجام داد، بخصوص در مورد کابینت جزیره ای. کابینت جزیره‌ ای سفارشی آنها به ابعاد ۷۲ در ۴۶ اینچ، با یک آلیاژ فلز بدون سرب پوشیده شده است و یک چهارچوب آهنی دارد. این جزیره، فضای بیشتری را برای نشستن در اختیار خانواده قرار می‌دهد و یک سینک به سبک خانه‌های روستایی برای آماده کردن غذا و شستشو دارد.
این جزیره در کنار مصارف کاربردی‌اش، به ترکیب سبک‌های صنعتی و روستایی در اتاق کمک می‌کند. بعنوان مثال، فورتیر تصمیم گرفت چهارچوب آهنی را دست‌ نخورده بگذارد تا کمی سبک صنعتی به فضا بدهد. سینک سنتی و رنگ آبی - سربی سیر، حس روستایی بیشتری به فضا القاء می‌کند.

کابینت جزیره ای زرد روشن در آشپزخانه سفید
کابینت جزیره ای زرد روشن در آشپزخانه سفید

گذاشتن یک تاثیر خاص در یک خانه‌ رنگی شاد، دشوار است، اما این کابینت جزیره ای روشن این کار را به خوبی انجام می‌دهد. رنگ زرد به جزیره امکان می‌دهد در مقابل دیوارها و کابینت‌های سفید، مستقل بنظر برسد.
کابینت جزیره‌ ای زرد رنگ در این آشپزخانه تنها نیست. طراح داخلی، آلیسون کاندلر که عاشق رنگ است باز هم از رنگ‌ها استفاده کرده است، مانند میز سبز در گوشه‌ مخصوص صبحانه در پس زمینه و ظرف‌های رنگی در کابینت‌های درب شیشه‌ای.

 

رنگ دریا برای کابینت جزیره ای در آشپزخانه سفید
رنگ دریا برای کابینت جزیره ای در آشپزخانه سفید

دریایی که در فاصله‌ کمی از این خانه قرار داشت، به استفان گراور طراح، برای رنگ کردن پایه‌ی جزیره الهام بخشید. با وجود آنکه عرض جزیره، دو برابر معمول است اما رنگ آن، آشپزخانه را در خود غرق نکرد. این جزیره طوری طراحی شده که به خانواده جای کافی برای گذاشتن وسایل و هم‌چنین فضا برای ۳ صندلی پایه بلند و یک ماشین ظرفشویی مخفی می‌دهد.



بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه : این کابینت ها آشپزخانه های کوچک را بزرگ می کند

بیشتر بدانید : بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه های اوپن چیست؟

بیشتر بدانید : کابینت های سفید را چگونه با دکوراسیون کرم و قهوه ای ست کنیم؟



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ