تخت خواب ارزان با پالت های چوبی، ایده هایی نو با سبک روستیک
شاید باورتان نشود اما شما می توانید با هزینه بسیار کم تخت خواب چوبی برای خود بسازید و آن را با توجه به دکوراسیون اتاق خود رنگ آمیزی کنید. با ایده هایی جالب برای ساخت تخت خواب چوبی ارزان قیمت و زیبا با ما همراه باشید

تخت خواب دو نفره ارزان

برای همه ی ما دسترسی به تخته های چوبی پالت بسیار آسان است. با کمی دقت میبینیم که به راحتی و با قیمت بسیار ناچیز می توان این تخته ها را تهیه کرد. از جعبه های قدیمی میوه گرفته تا بسته بندی برخی محصولات برای حمل نقل و دیگر کارها از این تخته ها استفاده می شود مه شما می توانید با سر زدن به مراکر بازیافتی تعداد زیادی از این تخته ها را تهیه نمایید. شما می توانید به کاربردهای قدیمی این چوب ها موارد دیگری نیز اضافه کنید. ساخت مبلمان  و یا تخت خواب با این چوب ها از مواردی ست که اخیرا در دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود. با کمی خلاقیت می توانید ایده های کاربردهای دیگری را به وسیله ی این چوب ها کشف کنید. در این مطلب ما قصد داریم شما را با نمونه هایی از تخت خواب های درست شده به وسیله ی این چوب ها آشنا کنیم. شما می توانید به وسیله ی تخته چوب های پالت دورانداختنی تخت خواب های زیبا و متنوعی در طرح های منحصر به فرد و متفاوت طراحی کنید و در صورت تمایل آن ها را متناسب با دکوراسیون اتاق خود رنگ آمیزی کنید. اگر بافت و رنگ چوب برای شما خوشایند است می توانید با یک لایه جلا روی چوب تخت خوابی به رنگ طبیعی چوب داشته باشید. در ادامه طراح های متفاوت و جالب این تخته خواب ها را مشاهده می نمایید:

تخت خواب چوبی به رنگ سفید برای فضای مدرن
تخت خواب چوبی ارزان قیمت 

اگر جزو افرادی هستید که عادت دارین قبل خواب کمی مطالعه کنید می توانید در پایین تخت خواب قفسه هایی برای قرارگیری کتاب طراحی کنید. به این ترتیب همیشه کتاب هایتان در دسترس شما هستند. انتخاب رنگ سفید برای تخت فضایی مدرن را در اتاق ایجاد کرده است. این مدل تخت برای افرادی که مایل هستند ارتفاع تخت آن ها کوتاه باشد مناسب است.

تخت خواب چوبی همراه با نورهای مخفی بالای سر
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

شما می توانید کنار و یا در قسمت بالای تخت خواب خود جایی برای قرارگیری اشیا تزیینی در نظر بگیرید. این مدل تخت خواب فضای بیشتری را در اتاق شما اشغال می کند. پس به شما توضیه می کنیم اگر فضای کافی برای این مدل تخت را دارید این طرح را انتخاب کنید. بهتر است مانند تصویر تشک شما کمی از تخت کوچکتر باشد د راین صورت تشک شما بهتر محافظت می شود. برای زیباتر شدن تخت خود می توانید از نورهای مخفی لابلای تخته ها در بالای سر خود استفاده کنید.

تخت خواب چوبی با قفسه های بزرگ مخفی زیر تخت
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

اگر دوست دارین ارتفاع تخت شما زیاد باشد می توانید از فضای زیر تخت به عنوان مخزنی برای وسایل خود استفاده کنید. قفسه های زیر تخت یک فضای بزرگ و مخفی برای نگهداری وسایل شما هستند. این مدل تخت خواب برای فضاهایی با دکور روستیک بسیار مناسب می باشد.

تخت خواب دو نفره ارزان با نورهای مخفی در زیر تخت
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

نورهای مخفی زیر تخت جلوه ایی خاص و رمانتیک به فضای اتاق شما می دهد. تلفیق نور با چوب های پالت بسیار خیره کننده و دیدنی است. رنگ نکردن تخته های چوبی باعث می شود حس حضور طبیعت در اتاق تداعی شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : طرح هایی ارزان و شیک برای تاج تخت

تخت خواب چوبی اسپرت برای اتاق نوجوان
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

بافت زیبای چوب برای دکوراسیون فضاهای مخصوص نوجوانان بسیار است. شما می توانید تخت های زیبایی با تخته های پالت برای اتاق فرزندان خود طراحی کنید. همچنین می توانید فضای زیر تخت را به قفسه نگهداری وسایل تبدیل کنید.

تخت خواب چوبی به رنگ مشکی
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

اگر مایل هستید تخت خوابی با رنگ تیره و یا مشکی داشته باشید به شما توصیه می کنیم کمی روی چوب ها را سنباده بکشید و سپس با رنگ مورد نظر تخت خواب چوبی خود را رنگ نمایید.


تخت خواب چوبی ساده ارزان قیمت
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

این تخت برای افرادی که نهایت سادگی مد نظرشان است بسیار مناسب می باشد. تختی با ارتفاع کم و بدون تزیینات اضافی.

تخت خواب ارزان قیمت دو رنگ به سبک روستیک
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

 با حفظ بافت و رنگ چوب در برخی قسمت های تخت خواب و رنگ کردن برخی قسمت های تخت می توانید طرح متفاوتی را در رنگ آمیزی تخت خود ایجاد نمایید. در این طرح و رنگ علاوه بر این که اصالت و بافت چوب به سبک روستیک به خوبی مشهود است، تنوع رنگی خاصی را می توان به فضا داد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : ایده های ارزان و شیک برای تخت خواب

تخت خواب دو نفره چوبی سفید با قفسه های زیر تخت
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

با توجه به ارتفاعی که برای تخت خواب مد نظرتان است می توانید قفسه های زیر تخت را از یک طبقه به بالا انتخاب کنید. قفسه ها فضای بسیار مناسبی برای نگهداری وسایلی همچون کتاب و یا کفش می باشد. انتخاب رنگ سفید برای تخت باعث شده فضای ایجاد شده کمی مدرن شود.

تخت خواب دو نفره چوبی با کشو و نورهای مخفی
تخت خواب چوبی ارزان قیمت

 می توانید به جای اینکه پاتختی جداگانه ایی برای کنار تخت خریداری کنیدبه وسیله ی تخته های چوبی پالت در کنار تخت و متصل به آن چند کشو هم رنگ با چوب های به کار رفته در تخت طراحی نمایید.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : مدل هایی متفاوت, اما ساده برای تاج تختخواب که اتاق خواب تان را منحصر به فرد می کند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تختخواب کرم - مشکی را با چه رنگ روتختی ست کنم؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جدیدترین مدلهای تخت خواب شگفت انگیز برای کودکان

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مبلمان و تخت خواب سلطنتی گلدار طلایی را با چه فرش و روتختی ای ست کنم؟


 تهیه و ترجمه  : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ