دکوراسیون آشپزخانه مدرن، بهترین مدل ها را اینجا ببینید!
 آشپزخانه یکی از فضاهایی در منزل است که به دلیل تعدد وسایل و لوازم موجود هرج و مرج و آشفتی در آن بیشتر از فضاهای دیگر منزل به چشم می خورد. بنابراین اگر طرفدار سادگی در دکوراسیون آشپزخانه خود هستید این سبک زیبا و کاربردی را به شما پیشنهاد می نماییم

دکوراسیون مدرن چیست؟

ابتدا تعریفی کلی و جامع درباره "دکوراسیون مدرن" ارائه می دهیم چرا که اغلب این سبک با سبک معاصر در معماری و دکوراسیون اشتباه گرفته می شود. سبک مدرن در معماری و دکوراسیون به سبکی اطلاق می شود که در قرن بیستم شکل گرفت و به عصر ماشین ارتباط دارد و ریشه ی ان به کشورهای آلمان و اسکاندیناوی بازمیگردد. این سبک در نهایت سادگی بی نظیر و زیباست.

در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن از متریال های طبیعی و رنگ های خنثی استفاده می شود و تا حد امکان از به کار بردن جزئیات غیر ضروری اجتناب میشود. در صورتی که سبک معاصر شما طیف وسیعی از رنگ ها را میبینید ولی در سبک مدرن میتوان از رنگ های تکی استفاده کنید مانند اتاقی که رنگ دیوارهای آن سفید است.

 این سبک دکوراسیون داخلی را به بهترین گزینه برای طراحی داخلی برای افراد ساده پسندی ست که از شلوغی و هرج و مرج بیزارند. این سبک عناصر معمولی و ساده را در دکوراسیون داخلی میگنجاند و فضایی خلوت ایجاد میکند که بر روح و روان نیز تاثیر مثبت گذاشته و دغدغه های ذهنی را دور میکند و ذهنی آرام برای ساکنین به ارمغان می آورد.

آشپزخانه یکی از فضاهایی در منزل است که به دلیل تعدد وسایل و لوازم موجود هرج و مرج و آشفتی در آن بیشتر از فضاهای دیگر منزل به چشم می خورد. بنابراین اگر طرفدار سادگی در دکوراسیون آشپزخانه خود هستید این سبک زیبا و کاربردی را به شما پیشنهاد می نماییم.

کابینت مدل جزیره در آشپزخانه به سبک مدرن
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,آشپزخانه جزیره,کابینت سفید

 در دکوراسیون آشپزخانه گاهی اوقات یک کابینت یا ردیفی از آنها را به گونه ای که با باقی کابینت های آشپزخانه تماسی نداشته باشد، در مرکز فضا قرار می دهند. این نوع از کابینت را جزیره آشپزخانه می‌نامند و طراحی آن را طوری انجام می دهند که در عین انفصال، انسجام و همبستگی در طراحی داخلی آشپزخانه حفظ شود.

بیشتر بدانید : 7 رنگ برتر کابینت جزیره ای برای آشپزخانه های سفید

آشپزخانه سفید مدرن و شیک
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,مدل کابینت سفید

 در تصویری که مشاهده می کنید کابینت های سفید در نهایت سادگی و زیبایی در دکوراسیون به کار برده شده اند. عدم وجود دستگیره د رکابینت ها سادگی آن را را بیشتر نموده است. طراح این دکوراسیون برای ایجاد تفاوت و تکراری شدن فضا از فرم های گرد و منحنی در برخی قسمت ها استفاده نموده. اوج این خلاقیت در استفاده منحنی را می توان در پایه میز متصل به صفحه کابینت مشاهده کرد. هماهنگی چوب و کابینت های سفید باعث زیباتر شدن فضا گردیده است.

دکور آشپزخانه به شیوه مدرن
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,کابینت قهوه ایی

نورپردازی در آشپزخانه رویایی و شیک
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,نورپردازی در آشپزخانه

 نورپردازی یکی از مهمترین مباحث در دکوراسیون داخلی می باشد. امروز نیز به دلیل کم اهمیت بودن سقف در آشپزخانه‌ها، کار خاصی برای ایجاد زیبایی یا دکوری بودن آن نمی‌کنند، مگر در بخش نور پردازی. در تصویری که مشاهده می کنید علاوه بر سقف آشپزخانه فضای open نیز به زیبایی نورپردازی شده است. انعکاس نور د رکابینت هاس سفید براق جلوه ای خاص به فضا بخشیده است. فرم خاص کابینت ها که بر خلاف عادت همیشگی زاویه دار و به شکل های مربع و مستطیل بودند این فضا را رویایی و بسیار مدرن نموده است. 

کابینت سفید های گلاس در آشپزخانه
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,کابینت سفید های گلاس

بیشتر بدانید : چیدمانی سفید برای آشپزخانه تان داشته باشید

 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه جزیره
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,مدل آشپزخانه جزیره

 آشپزخانه با  open جزیره در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. جزیره میزی متحرک است که به تناسب کارکرد فضا می توان آن را جابجا نمود و حتی به عنوان میز غذاخوری از آن استفاده کرد. استفاده از رنگ سفید در کنار نقره ایی زیبایی خاص و منحصر بفردی به آشپزخانه میدهد.

مدل اپن آشپزخانه جدید و متفاوت به رنگ زرد و قهوه ایی
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,کابینت زرد و قهوه ایی

 استفاده بهینه از open آشپزخانه برای منازلی که کوچک هستند بسیار مناسب است. بدین ترتیب شما مجبور نیستید فضایی را در آشپزخانه یا آپارتمان خود به میز غذاخوری اختصاص دهید. استفاده از رنگ زرد باعث افزایش اشتها می شود و در کنار رنگ رنگهایی چون قهوه ایی تیره و مشکی جذابیت آن دوچندان می گردد.

طراحی کابینت و آشپزخانه open مدرن
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,آشپزخانه اپن مدرن

پنجره های ساده و کابینت هایی در نهایت سادگی در آشپزخانه می تواند زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه بدهد.

بیشتر بدانید : اصولی برای دکوراسیون آشپزخانه های open

طراحی آشپزخانه شیک و مدرن
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,کابینت جدید

 استفاده از متریال های طبیعی همچون چوب رنگ نشده در طراحی دکوراسیون مدرن کاربرد فراوانی دارد. شما می توانید با استفاده از کابینت هایی به رنگ چوب جلوه ای زیبا به آشپزخانه خود بدهید.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه جدید
مدل کابینت,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,آشپزخانه مدرن,مدل جدید کابینت


بیشتر بدانید : در دکوراسیون داخلی، گوشه های خالی اتاق را چگونه تزیین کنیم؟

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه تان را رنگی و متفاوت بچینید!!

بیشتر بدانید : دکوراسیون این آشپزخانه ها دل شما را می برد!!

بیشتر بدانید : بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه های اوپن چیست؟ 


تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ