چگونه می‌توان دکوراسیونی بر طبق اصول خانه‌های آسیایی داشت؟ در این قبیل فضاها نکات مهمی وجود دارد که برای داشتن چنین دکوراسیونی باید آنها را بدانید.
 

چگونه می‌توان دکوراسیونی بر طبق اصول خانه‌های آسیایی داشت؟

ایده بسیار خوب برای ایجاد یک اتاق خواب با احساس آرامش موجود در خانه‌های آسیایی بخصوص چین و ژاپن این است که تصاویر بزرگ و زیبایی که به آرامش فضا کمک می‌کند در فضا استفاده کنید. در این فضا بیشتر از روتختی های براق و ساتن و ساده استفاده می شود. سادگی مهمترین عنصر در فضاهای شرقی می باشد.
 
 
 

در دکوراسیون‌های شرقی استفاده از رنگهای قوی و جسورانه امری است ضروری گرچه استفاده از این رنگها نباید روی تمام دیوارها به کار برده شود و فقط می‌توان از یک تابلو به عنوان این مشخصه استفاده کرد.

بکار بردن رنگ طلایی در کنار رنگ قرمز قوی و عمیق و سیاه یکی دیگر از خصیصه‌های دکوراسیون شرقی می‌باشد، که به عناصر موجود در دکوراسیون ژاپنی مربوط می‌باشد.

شما می‌توانید با اضافه کردن عناصری که به آنها علاقه دارید این فضای شرقی را مطابق با سلیقه خود دگرگون کنید و به زیبایی آن کمک کنید، اما چیزی که باید مد نظر شما قرار گیرد این است که در این نوع سبک دکوراسیون خلوت بودن و آرام بودن فضا مهم ترین خصیصه آن می‌باشد.
استفاده از مبلمانی که از چوب درخت راتان است و یا هر چوب دیگر کمک می‌کند به این که احساسی از طبیعت در فضا وجود داشته باشد.

 در فضای خانه‌های ژاپنی از چراغهایی با طرح بامبو زیاد استفاده می‌شود با بکار گرفتن یکی از آنها به احساس آرامش فضا کمک کنید.

از دیگر عناصر مهم دکوراسیونهای شرقی وجود شمع در فضا می‌باشد که استفاده از آنها فضا را زیباتر می‌سازد این در حالی است که قیمت گرانی ندارند.

سعی کنید از مبلمانی در فضا استفاده کنید که ارتفاع آنها کم باشد صندلیهای کوتاه قد فضایی بسیار عالی برای یک گفتگوی خودمانی ایجاد می‌کنند.
اگر بودجه شما اجازه می‌دهد برای ایجاد فضای شرقی از یک مجسمه کنده کاری شده شرقی به شما در ایجاد یک دکوراسیون کاملا شرقی و زیبا کمک بسیاری خواهد کرد. برای اینکه بودجه زیادی صرف تغییر دکوراسیون منزلتان نکنید از فروشگاه‌های لوازم دست دوم اجناس مطلوب خودتان را خریداری کنید.
 
 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
به افزایش رنگ اهمیت دهید
چگونه با جابجایی وسایل منزل فضا را متحول کنیم؟
تزيين خانه با رنگ های رز
خانه‌ای قدیمی با دکوراسیونی مدرن
بازسازی اعجاب انگیز وسایل منزل با روشهایی بسیار ساده!