شما می توانید از ایده های زیر کمک گرفته و با برگهای پاییزی دکوراسیون تان را زیباتر کنید.
می توانید گلهای خشک پاییزی را جم آوری کرده و با یک نخ کنفی آنها را به دور جا شمعی های شییه ای استوانه ای نصب کنید. برای زیباتر شدن می توانید از کدو تنبلهای مینیاتوری هم بهره ببرید.



می توانید شمع های استوانه ای قطور را خریداری کرده و به دور آنها یک تکه پارچه کنفی بچسبانید. سپس تمام این شمع ها را در سینی چوبی ای قرار داده و با میوه های کاج تزئین کنید.



برای این تزئین می توانید از ژاکت های قدیمی ای که دیگر استفاده نمی کنید بهره ببرید. برای این کار آستین های ژاکت ها را ببرید. سپس آنها را روی جا شمعی های استوانه ای شیشه ای بکشید و داخل آنها شمع بگذارید. برای زیباتر کردن می توانید یک برگ پاییزی کوچک را به این جاشمعی ها نصب کنید. 



شمع های لیوانی مینیاتوری را خریداری کنید. داخل جاشمعی های شیشه ای بزرگ را با فندق و بلوط پر کنید و این شمع های لیوانی را روی آنها بگذارید.



یک گلدان مستطیلی چوبی تهیه کنید. شمع های استوانه ای بزرگ را داخل آن بگذارید. برای تزئین این گلدان چوبی، داخل آن را با برگ و شاخه های خشک شده پاییزی تزئین کنید.



ذرت های کوچک را خریداری کنید. آنها را به صورت خام دور شمع های بزرگ استوانه ای بچینید و با یک نخ کنفی محکم کنید.



کدوها را در سایزهای مختلف تهیه کنید. داخل آنها را خالی کرده و هر کدام را با رنگی شاد رنگ آمیزی کنید. سپس داخل آنها شمع های استوانه ای یا وارمری بگذارید.



روی شمعدانهای کوتاه بلوری را با حبوبات تزئین کنید. تمام این حبوبات را با چسب روی سطح بیرونی شمعدان بچسبانید. سپس داخل آن شمع های بلند قرار دهید.



شلغم های بزرگی را تهیه کرده و مانند کدو تنبل ها داخل آنها را خالی کنید و شمع های بلند را داخل آنها بگذارید.



تکه ای از شاخه های خشک شده درختان را به منزل اورید. سپس آن را شسته و بگذارید تا خشک شود. سپس با دریل نوک آنها را سوراخ کرده و شمع ها را در آنها بگذارید.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
چگونه با قوطی های پلاستیکی رنگی جاقلمی درست کنیم؟
با پوست پسته یک گردنبند زیبا درست کنید
با این شمع های جذاب، ترس را به دکوراسیون تان اضافه کنید
9 ایده جالب برای تزئین پاکت های هدیه
برای عید قربان یک کوسن زیبا درست کنید