چگونه یک هندوانه شیرین و رسیده انتخاب کنیم؟
 تشخیص هندوانه شیرین و رسیده کار تقریبا مشکلی است چون شما باید یک هندوانه دربسته را تشخیص دهید. در این مقاله به شما می گوییم چگونه می توانید یک هندوانه شیرین و رسیده را تشخیص دهید

همه آنچه در مورد هندوانه باید بدانید، از تشخیص هندوانه رسیده تا نگهداری صحیح از آن

هندوانه یکی از میوه هایی است که برای فصل گرما بسیار عالی است و می تواند شما را از گرمازدگی در امان نگه داشته و آب از دست رفته بدن تان را جبران کند. اما باید بدانید که تشخیص و خرید یک هندوانه خوب و رسیده اصولی دارد که هر کسی آن را نمی داند.
به همین بهانه ابتدا ر این مقاله به شما ترفندهایی برای تشخیص یک هندوانه رسیده و شیرین را معرفی می کنیم.
بعد از انتخاب و خرید هندوانه نوبت به نگهداری از آن می رسد. در قدم بعدی به شما خواهیم گفت چگونه می توانید هندوانه برش زده را نگهداری کنید.
در آخر هم به شما روش هایی برای استتفاده از هندوانه در وعده های غذایی تان پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بدانید : گراتینای هندوانه، یک دسر شب یلدا سریع و آسان

چگونگی انتخاب یک هندوانه خوب و رسیده
shopping_for_watermelon.jpg

هندوانه ای را انتخاب کنید که فاقد هر گونه خراش و کبودی است. دقت کنید هندوانه ای که انتخاب می کنید قسمت پایین آن دارای راه های زرد باشد و نه سفید. هندوانه رسیده و آبدار وزنی متناسب با اندازه اش ندارد و سنگین تر از اندازه آن به نظر می رسد. زمانی که به این هندوانه ضربه می زنید باید توخالی به نظر برسد.

چگونگی برش زدن و نگهداری از هندوانه
watermelon_in_refrigerator.jpg

قبل از برش زدن هندوانه بیرون آن را تمیز و بادقت بشویید، به این ترتیب از ورود میکروب به همراه چاقو به داخل هندوانه پیشگیری می شود. هندوانه بلافاصله بعد از برش خوردن خوش طعم تر است، اما می توانید بعد از برش زدن هندوانه تا 5 روز از آن در یخچال نگهداری کنید. یخ زدن هندوانه نیز گزینه دیگری برای نگهداری از ان است. به علاوه می توانید از هندوانه در اسموتی های تابستانی خود استفاده کنید.

هندوانه را به این روش ها طعم دار کنید
watermelon_and_feta_salad.jpg

یک قاچ هندوانه بسیار خوش طعم و خوشمزه است، با این حال می توانید خوشمزگی آن را چند برابر کنید. تکه های مکعبی هندوانه را با کمی پنیر ترکیب کنید. با اضافه کردن چند قاشق ماست، نعناع، بادام و انواع توت ها به هندوانه می توانید یک سالاد خوشمزه با هندوانه آماده کنید. دانه های هندوانه را نیز با کمی روغن زیتون و نمک دریا تفت دهید. دانه های هندوانه مواد مغذی زیادی دارند.


بیشتر بدانید : میلک شیک هندوانه، یک نوشیدنی عالی برای روزهای گرم تابستان

بیشتر بدانید : غذاهایی که می توانید با هندوانه درست کنید

بیشتر بدانید : طرز تهیه موس هندوانه برای شب یلدا


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ