این خانه موج‌دار بخش‌های مختلفی مختص نشیمن، استراحت، غذاخوری و خواب را در خود جای داده است، در حالیكه هر یك از این بخش‌های مجزا با استفاده از انواع صندلی و میزهای تركیبی متناسب با محل مورد نظر طراحی شده‌اند.

پروژه اجرای معماری خانه موج‌دار Komb از طراحی باستانی كریم رشید (Karim Rashid) مصر تبعیت می‌كند كه این طرح موج‌دار درخشان را به‌طور یكسان در داخل و خارج ساختمان به اجرا درآورده است.
در واقع می‌توان موج خاكستری رنگ را در فضای خارجی و داخلی این خانه مشاهده كرد، به‌طوری كه با تركیب رنگ‌های سفید توانسته این موج را به‌خوبی به نمایش درآورده است.
پروژه ساختمان موج‌دار Komb معماری مدرن و باستانی و كهن مصر را بسیار دقیق در كنار یكدیگر جای داده و با هم تلفیق كرده كه این تركیب در معماری داخلی آن خودنمایی كرده است.






این خانه موج‌دار بخش‌های مختلفی مختص نشیمن، استراحت، غذاخوری و خواب را در خود جای داده است، در حالیكه هر یك از این بخش‌های مجزا با استفاده از انواع صندلی و میزهای تركیبی متناسب با محل موردنظر طراحی شده‌اند.










طراحی موج‌دار داخلی خانه Komb مصر می‌تواند به خوبی حس موج دریا را به ساكنان خود انتقال داده و لذت آرامش از این فضا را به آن ها القاء كند.







گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : memarinews.com
 
 
مطالب پیشنهادی :
گلچینی از تازه ترین کاغذدیواری های دنیا
کوچک ترین آشپزخانه دنیا !
آشنایی با معماری که در هر قاره حداقل یک پروژه دارد !
اتاق خواب دوبلکس را تجربه کنید !
ایده هایی برای کف پوش آشپزخانه