شومینه‌ خود را به یک نقطه‌ی کانونی شایسته و با تزئینات با ارزش تبدیل کنید.
اشتراکات برجسته
از آثار هنری به شکل همپوشانی استفاده کنید. مهم این است که مطمئن شوید قطعات، دارای طول و عرض متفاوت هستند. در اینجا، یک پالت چوبی با پس زمینه‌ی خالی که با یک قاب عکس و نقاشی همپوشانی دارد استفاده شده است. در گوشه‌ها می‌توانید از شعمدان استفاده کنید.
 


پالت آرام بخش
ترکیب مناسبی از لوازم جانبی می‌تواند شومینه‌ ساده را متحول کند. این فرمول آسان است: یک آینه در وسط چسبانده و دو دیوارکوب در دو طرف قرار دهید. یک گلدان بزرگ در جلوی آینه قرار داده و شومینه را با لوام جانبی کوچک‌تر مانند گلدان، شعمدان و اشیاء تزئینی پر کنید. از رنگ‌ها و موادی که در سایر نقاط اتاق است استفاده کنید. در اینجا ترکیبی از اشیای سفید و آبی و طلایی، پالت اتاق را منعکس می کند. ارتقاع و وزن بصری آیتم‌ها را تغییر دهید تا به بهترین شومینه‌ مورد نظر برسید.
 


سفید گرمابخش
دیوار شومینه تان را با رنگ سفید، رنگ آمیزی کنید. بالای شومینه تان یک قفسه چوبی نصب کرده و رنگ آن را هم سفید کنید. برای بیشتر جلوه دادن شومینه تان از گلدان های گرم رنگ طنایع دستی در دو طرف طاقچه شومینه استفاده کنید.
 


شومینه کلاسیک
پروژه‌ی ترتیب متقارن، یک سفارش کلاسیک است. دیوار شومینه‌ی خود را با یک جفت دیوارکوب بپوشانید. در هر طرف، یکی از آن‌ها نصب کنید و یک آینه‌ی دایره‌ای شکل در وسط قرار دهید. از اشیاء با شکل مشابه در شومینه استفاده کنید تا نظم حفظ شود. در اینجا، از گلدان پا مخروطی برای تقلید از شکل دیوار کوب شمع استفاده شده است.
 


مختصات هنر شما
در نظر داشته باشید که چه نقاشی‌ای برای بالای شومینه با شومینه‌ شما سازگار است هم از نظر سبک هم از نظر اندازه. برای یک سبک منسجم، اندازه‌ نقاشی خود را مناسب با فضا انتخاب کنید. اگر تابلو یک قطعه‌ خیلی کوچکی است آن را با چند قطعه‌ دیگر مرتب کنید. در اینجا، یک نقاشی معنوی از فضای روستایی است که تابلو تا سقف ادامه دارد.
 


روشن کردن با روشنایی
دیوارکوب سَبک کارگاهی برای این شومینه انتخاب شده است و یک منبع شیک از نور است. یک آینه دایره‌ای کمک می‌کند تا خطوط مستقیم در سراسر اتاق پخش شوند. زمانی که فضای زیادی بین شومینه و سقف وجود ندارد روی لوازم جانبی و چند قطعه‌ی کوچک به جای لایه بندی در چیزهای زیبای بی‌مصرف متمرکز شوید.

 


بازتاب دوگانه
برای ایجاد نمای جدید، از آینه بالای شومینه استفاده کنید. سعی کنید از یک آینه‌ی کوچک روی آینه‌ی بزرگ استفاده کنید. یک آینه‌ی ساده و بزرگ را بالای شومینه‌ی خود بچسبانید و سپس یک آینه‌ی کوچک و تزئینی را روی آن قرار دهید.
 


شومینه کلاسیک و زیبا
اگر شما برای داشتن یک شومینه‌ زیبا خوش شانس هستید، اجازه دهید که شومینه‌ شما با حداقل کردن لوازم اطراف آن، تبدیل به ستاره شود. فضای دیوار را با آینه‌ ساده و یک جفت دیوارکوب و تنها چند شیء که به خوبی قرار گرفته‌اند پر کنید. برای یک نمای کلاسیک به همراه پیچیدگی، از یک جفت گلدان در میانه و اشیاه متفاوت در اطراف آن‌ها استفاده کنید.
 


شومینه‌ رسانه‌ای
تلویزیون‌های صفحه تخت، اغلب مکانی در بالای شومینه پیدا می‌کنند. اما این مورد می‌تواند نمای زیبای شومینه را خراب کند. ظاهر شومینه‌ی خود را با قرار دادن طاقچه در بالای شومینه و افزودن درب به قسمتی که تلویزیون قرار دارد حفظ کنید. اینجا، درب‌هایی برای مطابقت با سقف طراحی شده‌اند.
 


شومینه‌ بزرگ
در دو سمت این شومینه، تعدادی اتاق دیواری ساخته شده است، شومینه‌ی بزرگ در تمام طول دیوار گسترده شده است. یک آینه و دو دیوارکوب برای تمرکز بر وسط دیوار و شومینه استفاده شده‌اند. به تصویر نگاه کنید و به اطراف شومینه با پالت سبز رنگ، سفید و قدری قهوه شخصیت بدهید. 





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
جدیدترین مدلهای شومینه در دنیای دکوراسیون
ایده هایی برای چیدمان طاقچه شومینه
20 ایده برای شومینه منزل تان
جذاب ترین مدلهای شومینه که تا به حال ندیده اید
با تغییراتی کوچک یک دکوراسیون زمستانی زیبا داشته باشید