در این مقاله مجله Elle Decor ایده هایی زیبا و جالب برای چیدمان هایی زمستانی با رنگ سفید پیشنهاد داده است

 ایده هایی زیبا و جالب برای چیدمان هایی زمستانی با رنگ سفید

Elle Decor یک مجله آمریکایی است که اولین بار در سال 1989 به چاپ رسید. ناشر این مجله Barbara Friedmann و ویرایشگر کل آن Michael Boodro است. این مجله در سال 10 بار چاپ می شود و شرکت چاپ کننده آن hearst magazines است.

یکی از رنگ هایی که در دکوراسیون های زمستانی بسیار مورد توجه قرار می گیرد، رنگ سفید است. در این مقاله که از مجله Elle Decor انتخاب شده است به شما پیشنهاداتی برای یک چیدمانی زیبای زمستانی با رنگ سفید ارائه می شود.یکی از این ایده ها استفاده از کاناپه سفید در دکوراسیون های زمستانی است.

بیشتر بدانید : انواع رنگ سفید در دکوراسیون داخلی را بشناسید!!

رنگ های طبیعی : سبز و قرمز
رنگ های طبیعی : سبز و قرمز, چگونه از کاناپه سفید در چیدمان های زمستانی استفاده کنیم؟

اگر شما در دکوراسیون تان از یک کاناپه به رنگ سفید استفاده می کنید برای روح دادن به آن می توانید از ترکیب رنگ های قرمز و سبز استفاده کنید. برای این کار از کوسن هایی با این ترکیب رنگی استفاده کنید.

استفاده از کوسن در سایزهای مختلف
استفاده از کوسن در سایزهای مختلف, چگونه از کاناپه سفید در چیدمان های زمستانی استفاده کنیم؟

اگر تمایلی به استفاده از کوسن های رنگی ندارید می توانید از یک کوسن طرح دار ولی در سایزهای مختلف استفاده کنید. دقت داشته باشید طرح کوسن هایی که استفاده می کنید با دکوراسیون تان هم خوانی داشته باشد.

استفاده از رنگ ها گرم
استفاده از رنگ ها گرم, چگونه از کاناپه سفید در چیدمان های زمستانی استفاده کنیم؟

اگر کاناپه ای که شما تهیه کرده اید از مدلهای کاناپه ال هستند که برای کنج های اتاق نشیمن استفاده می شوند، می توانید از یک میز چرمی مشکی رنگ برای جلو مبلی استفاده کنید. در این صورت از کوسن هایی با ترکیب های رنگی مشکی استفاده کنید تا دکورتان را جذاب تر کنند. دقت داشته باشید به دلیل استفاده از میز به رنگ مشکی در ترکیب رنگی کوسن های تان از رنگ های شاد هم حتما استفاده کنید تا دکورتان دلگیر و یکنواخت نشود.

کاناپه دو نفره کوچک
کاناپه دو نفره کوچک, چگونه از کاناپه سفید در چیدمان های زمستانی استفاده کنیم؟

اگر برای اتاق مطالعه و یا کارتان از یک کاناپه دو نفره سفید استفاده می کنید ، بهترین ایده برای زیباتر شدن دکورتان استفاده از کوسن هایی کوچک با ترکیب رنگی سفید و مشکی است. در این صورت از یک میز کوچک چوبی به رنگ سفید و صندلی های کلاسیک با روکش چرمی مشکی استفاده کنید.

استفاده از طرح های راه راه
استفاده از طرح های راه راه, چگونه از کاناپه سفید در چیدمان های زمستانی استفاده کنیم؟

دقت کنید دیوار خانه و پرده هایتان چه رنگی هستند. از زمینه همان رنگ به عنوان زمینه اصلی کوسن ها برای کاناپه سفیدتان استفاده کنید. در تصویر زیر رنگ دکوراسیون آبی تیره است و به همین دلیل از کوسن هایی با طرح راه راه سفید و آبی استفاده کرده ایم. برای بیشتر نشان دادن کاناپه سفید از یک مبل تکی با پارچه راه راه و یک میز تمام پارچه رنگی ساده استفاده کرده ایم.

ترکیب سفید و سورمه ای
ترکیب سفید و سورمه ای, چگونه از کاناپه سفید در چیدمان های زمستانی استفاده کنیم؟

اگر رنگ غالب دکوراسیون اتاق تان سفید است، بهترین ایده برای زیباتر کردن آن ترکیب رنگ سفید با سورمه ای یا آبی کاربنی است. برای جلوگیری از یکنواختی دکوراسیون می توانید از رنگهای قرمز هم استفاده کنید.
 

بیشتر بدانید : مدل جدید یک کاناپه با چندین چیدمان مختلف!

بیشتر بدانید : دکوراسیونی مدرن با استفاده از رنگهای سیاه و سفید بچینید

بیشتر بدانید : چگونه با مبلمان ال شکل دکوراسیون خانه مان را زیباتر کنیم؟

بیشتر بدانید : چیدمان مبل در خانه های کوچک امروزی + 9 ایده کاربردی




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ