از فضاهای کوچک چگونه در دکوراسیون خانه استفاده کنیم؟
در هر خانه ای حتی اگر به بهترین شکل ساخته شده باشد، فضاهای کوچکی به اصلاح پِرتی خانه وجود دارد. دراین مقاله به شما آموزش می دهیم از این فضاهای کوچک چگونه استفاده کنید.

اگر این فضای کوچک در نزدیکی درب ورودی منزل تان است می توانید از آن به عنوان جا لباسی استفاده کنید. داخل آن را قفسه بندی کنید و در قسمت پایین آن دو کشو برای کفش ها درست کنید. یک تشک نرم روی آن بیاندازید. داخل ان را با کوسن های رنگی تزیین کنید و از قسمت بالای آن به عنوان جالباسی استفاده کنید.

  بیشتر بدانید : در دکوراسیون داخلی، گوشه های خالی اتاق را چگونه تزیین کنیم؟

استفاده از فضاهای کوچک به عنوان جالباسی

 

 

اگر این فضای کوچک در اتاق نشیمن تان باشد می توانید قسمت فرورفتگی خانه تان را قفسه بندی کنید و برای قسمت پایین هم یک میز متناسب با فضای تان استقاده کنید. می توانید دیواره پشت قفسه را رنگ آمیزی کنید و با استیکرهای رنگی تزیین کنید. روی میز و داخل قفسه ها را با مجسمه های زیبا تزیین کنید.

 

استفاده از فضای کوچک برای دکوراسیون اتاق نشیمن

 

 

اگر فضای کوچک تان یک اتاق زیر شیروانی یا یک اتاق خواب بسیار کوچ است می توانید از آن به عنوان یک اتاق کاری کوچک استفاده کنید. به جای گذاشتن درب برای آن یک پرده ساده نصب کنید.

 

درست کردن اتاق کار برای فضای کوچک

 

 

اگر این فضای کوچک در گوشه اتاق تان است می توانید از قسمت فرورفتگی به عنوان یک کتابخانه کوچک استفاده کنید. یک قفسه متناسب با فضای تان را داخل این فرورفتگی بگذارید و کتابها و وسایل تزیینی تان را داخل آن بگذارید.

 

درست کردن کتابخانه برای فضای کوچک

 

 

اگر این فضای کوچک در گوشه اتاق کودک تان است، به دیواره اش یک قفسه کوچک نصب کنید و داخل آن کتاب های کودک تان را بگذارید. زیر آن یک میله فلزی نصب کنید و قلاب های اس شکل را آویزان کنید. به قلاب های اس شکل سطل های فلزی سفید آویزان کنید و داخل آن را با گل های رنگی و عروسک پارچه ای بگذارید.

 

استفاده از فضای کوچک برای دکوراسیون اتاق کودک

 

 

اگر این فضای کوچک یک انباری پشت اتاق مطالعه تان است، می توانید از فرورفتگی فضای داخلی خانه تان به عنوان یک اتاق دنج و ساکت برای مطالعه استفاده کنید. برای جدا کردن می توانید با یک پرده بلند زیبا آن را از بقیه فضای خانه تان جدا کنید.

 

استفاده از فضای کوچک به عنوان اتاق مطالعه

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemogh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ