میزنهارخوری ویژه خودتان را با دستان خودتان بسازید
میزنهارخوری، مکانی ست که اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا از داشتن یک وعده ی غذایی با مرور خاطرات و گپ های دوستانه از کنار هم بودن، لذت ببرند. امروزه، میزهای نهارخوری با نقش مهمی که بین اعضای خانواده پیدا کرده اند.

معقولانه و به صرفه تر به نظر نمی رسد که میز نهارخوری دلخواه خود را برای در کنار هم بودن و داشتن دکور دوست داشتنی تان، به دست خودتان بسازید؟ با دیدن تعدادی از طرح ها و مدل‌های میزهای نهارخوری، شگفت زده خواهید شد. مدل‌هایی که به اندازه کافی آسان هستند که بتوانید آنها را به دست خودتان بسازید. در آخر هفته را می‌توانید به جای رفتن به دنبال خرید یک میز خاص، آخر هفته وقت خودتان را صرف ساختن میز دوست داشتنی تان بکنید.

 

با دستان خودتان یک میز نهارخوری زیبا و متفاوت درست کنید

 

پالت‌هایتان را دوباره استفاده کنید

پالت‌هایتان را دوباره استفاده کنید

این میز نهارخوری دست ساز از ترکیب چند ماده ساخته شده است. لایه ی رویی میز از یک درب قدیمی که سمباده کشی و صاف شده است، تهیه شده که رویه اش را با چوب های قدیمی بازیافت شده ساخته شده است. ظاهر جذاب این میز آن را به مکانی مناسب برای گپ های دورِ همی تبدیل کرده است.

 

 

قرقره های قدیمی کابل‌های برق را به یک میز نهارخوری جذاب تبدیل کنید

قرقره های قدیمی کابل‌های برق را به یک میز نهارخوری جذاب تبدیل کنید

یک قرقره چوبیِ بزرگ کابل‌های برق، درون خودش یک میز نهارخوری بی نفص را برای زیباتر جلوه دادن یک آپارتمان یا داشتن وعده های غذایی در آشپزخانه، نهفته دارد. برای کامل کردن ستِ این میز، می توانید از قرقره های کوچکتر به عنوان صندلی، استفاده کنید. در این شکل، رنگ‌ها با شفافیت متفاوت در کنار هم توانسته اند، سمبل صلح را در میز ایجاد کند.

 

 

با پایه های چرخ خیاطی قدیمی تان یک میز نهارخوری متفاوت درست کنید

با پایه های چرخ خیاطی قدیمی تان یک میز نهارخوری متفاوت درست کنید

برای تبدیل کردن پایه های چرخ خیاطی قدیمی تان به یک میز نهارخوری جذاب و چشمگیر به دست خودتان، دست به کار شوید. شما می توانید این پایه های فرفورژه ای را از دست دوم فروشی های محلی تهیه کنید. در تصویر، رویه‌ی میز از تخته چوب‌هایی که رنگ آمیزی شده اند تا زیبایی طبیعی چوب را شدت ببخشند، استفاده شده است.

 

 

با درب قدیمی خانه تان یک میز نهارخوری زیبا درست کنید

با درب قدیمی خانه تان یک میز نهارخوری زیبا درست کنید

اینجا یک میز نهارخوری دست ساز، خودش را در یک درب قدیمی مخفی کرده است. این مورد احتمالا به راحتی در دسترس شما می باشد، احتمالا در زیرزمین شما یکی از این درب های کهنه یافت می شود. یک درب چوبی نیاز به تغییر چندانی برای تبدل شدن به میز نهارخوری ندارد. اگر چه یک جفت پایه میز نیاز دارید که نقش پاهای درب را بازی کنند. شما می‌توانید درب قدیمی را به هر نحوی که دوست دارید به یک میز ارتقا بدهید.

 

 

 

یک میز نهارخوری متفاوت با تخته گوشت درست کنید

یک میز نهارخوری متفاوت با تخته گوشت درست کنید

ویژگی تخته قصابی، انعطاف پذیری آن است. بعد از این که حسابی از تخته گوشت کار کشیدید می توانید ازآن برای برش دادن تخته ها، استفاده کنید. اگرچه بهم متصل کردن چندین تخته ممکن است وقت‌گیر باشد، اما یک راه سریع برای ساخت یک میز دست ساز شبیه آنچه در تصویر می بینید، خرید یک تخته بزرگ قصابی پیش ساخته و اضافه کردن پایه هایی به آن، برای تبدیل کردنش به میز نهارخوری مورد نظرتان است.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ