دکوراسیون داخلی خانه تان را با کارهای هنری زیبا پاییزی کنید
دکوراسیون داخلی خانه تان را با توجه به فصل تغییر دهید. الان که اوایل شهریورماه است کم کم باید خودتان را برای پاییز آماده کنید. برای این کار از دکوراسیون داخلی خانه تان شروع کرده و با کارهای دستی ای دکورتان را پاییزی کنید

کارهای دستی ای که برای یک دکوراسیون پاییزی می توانید انجام دهید

 

دکوراسیون داخلی تان را با یک بلوط پاییزی زیباتر کنید

دکوراسیون داخلی تان را با یک بلوط پاییزی زیباتر کنید

یک تخته فیبر بردارید و به شکل میوه بلوط آن را برش دهید. برای قسمت بالایی میوه بلوط از یک مقوای قهوه ای استفاده کنید. برش های دایره ای شکل داده و مانند شکل بالا روی هم بچسبانید. این میوه بلوط را روی دیوار نصب کرده و از آن به عنوان جایی برای قرار دادن عکس های خانوادگی تان استفاده کنید.

 

 

fall-decoration02.jpg

دکوراسیون داخلی تان را با یک درکوب پاییزی زیباتر کنید

برای درست کردن این درکوب به چند متر پارچه کنفی و یک حلقه چوبی نیاز دارید. پارچه کنفی را به صورت نواری برش داده و دورتادور حلقه چوبی بپیچانید. برای زیباتر کردن درکوب، با پارچه کنفی گلهایی زیبا درست کرده و روی آن بچسبانید.

 

 

fall-decoration03.jpg

دکوراسیون داخلی تان را با یک درکوب گندمی پاییزی زیباتر کنید

یک حلقه چوبی و چند دسته گندم طلایی انتخاب کنید. گندم ها را مطابق شکل روی حلقه بچسبانید.

 

 

گلدان هایی طلایی برای پاییزی کردن دکوراسیون داخلی

گلدان هایی طلایی برای پاییزی کردن دکوراسیون داخلی

دو عدد گلدان شیشه ای ساده در دو سایز را انتخاب کنید. چند برگه ورق طلا و چسب مخصوص ورق طلا را خریداری کنید. به آرامی چسب ورق طلا را با قلمو روی سطح بیرونی گلدان بزنید. ورق های ورق طلا را روی گلدان چسبانده و با پنبه آن را فیکس کنید. صبر کنید تا خشک شود.

 

 

از برگ های پاییزی برای تزیین دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید

از برگ های پاییزی برای تزیین دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید

برگ هایی که که نرم هستند انتخاب کنید. یک اسپری رنگ طلایی خریداری کرده و تمام سطح برگ را به رنگ طلایی آغشته کنید. صبر کنید تا برگ ها خشک شوند. از این برگ ها برای تزیین ظروف تان استفاده کنید.

 

 

کوسن های تان را پاییزی کنید

کوسن های تان را پاییزی کنید

یکی دیگر از وسایلی که برای پاییزی کردن دکوراسیون تان می توانید استفاده کنید، کوسن ها هستند. با پارچه کنفی قهوه ای گل های زیبایی درست کرده و آن ها را روی کوسن تان بچسبانید. برای تزیین بیشتر از دکمه هایی دور ریختنی استفاده کنید.

 

 

یک درخت پاییزی زیبا درست کنید

یک درخت پاییزی زیبا درست کنید

یک شاخه خشک درخت را انتخاب کرده و ببرید. داخل یک گلدان شیشه ای بلند را با بلوط و میوه های پاییزی پر کنید. شاخه درخت را داخل این میوه ها قرار دهید. با کاغذهای رنگی شکل برگ های پاییزی را درآورده و نام هر کدام از اعضای خانواده تان را روی آن بنویسید. این برگ ها را با نخ های کنفی به درخت پاییزی تان آویزان کنید.

 

 

fall-decoration08.jpg

رومیزی پاییزی درست کنید

با پارچه های نمدی برگ های مختلف پاییزی را بریده و با چسب روی رومیزی تان بچسبانید.

 

 

یک قاب پاییزی زیبا درست کنید

یک قاب پاییزی زیبا درست کنید

برگ و گیاهان پاییزی را انتخاب کرده و با رنگ هایی با تناژ نارنجی آن را رنگ کنید. بعد از خشک شدن یک شیشه تمیز را انتخاب کرده و با ظرافت این گیاهان رنگ شده را پشت شیشه بچسبانید. برای زیباتر شدن قاب تان از کاغذهای رنگی مطابق با رنگ پاییز استفاده کرده و آن را دور قاب شیشه بچسبانید.

 

 

ریسه ای از برگ های پاییزی درست کنید

ریسه ای از برگ های پاییزی درست کنید

برگ های پاییزی در رنگ های مختلف را انتخاب کنید. این برگ ها بگذارید تا خشک  شوند. برای خشک شدن بهتر است سطح برگ را با نوک قلم مقداری چرب کنید تا برگ ها بعد از خشک شدن شکسته نشوند. تمام این برگ ها را به یک نخ کنفی چسبانده و برای تزیین بالای شومینه تان استفاده کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ