بازسازی و نوسازی یک دکوراسیون داخلی کسالت آور و تاریک
دکوراسیون داخلی خانه شما هم اگر کسالت آور، خسته کننده و بدون نور و روشنایی است با تصمیمات هوشمندانه ای می توانید آن را تغییر داده و زیباتر کنید.

قبل و بعد از یک دکوراسیون داخلی کسالت آور و تاریک

 

befor-and-after-decoration-01.jpg

قبل :  خانه ای با دکوراسیون داخلی به هم ریخته

دکوراسیون داخلی این خانه به سبک خانه های دهه 70 و مخصوص کسانی است که در مزارع زندگی می کردند. صاحبان قبلی این خانه به سختی دستی به سر و روی آن کشیده بودند. اتاق نشیمن اصلی و آشپزخانه در جایگاه اصلی خود قرار ندارند و استفاده درستی از آن ها نمی شود و نیاز بارزی به یک تعمیر اساسی و تغییر ظاهر دارد.

 

  بیشتر بدانید : دکوراسیون داخلی آپارتمان های تاریک را چگونه بچینیم؟


befor-and-after-decoration-02_copy.jpg

بعد : ظاهری کاملا کلاسیک و منظم

در این خانه دیوار اوپن آشپزخانه خراب شده و به جای آن از یک میز ناهارخوری استفاده شد. نکته جالبی که این دکوراسیون دارد این است که جای آشپزخانه و پذیرایی با هم عوض شده اند. من در رابطه با قرار دادن یک پیانو در محل یک شومینه ی دیواری بزرگ اندکی مضطرب بودم، ولی نتیجه ای که به دست آمد یکی از مواردی بود که در پایان کار مورد علاقه ی من واقع شد.
برای خانواده‎ ای که دارای 4 کودک هم هستند و فضای مربعی شکل وسیعی در اختیار ندارند، پایه ریزی یک طرح جدید برای فضای خانه اولین اولویت ما بود. همچنین ما نیاز داشتیم که یک دفتر کار، پیانو و اتاقکی کوچک که در مجاورت در ورودی قرار دارد و کفش‌‌‌های خیس و گل‌آلود ، یا بالاپوش‌‌‌های خیس را موقتا در آنجا می‌‌‌گذارند، را به همین فضای اندک اضافه کنیم.

 

 

befor-and-after-decoration-03.jpg

قبل : یک اتاق نشیمن تاریک و خسته کننده

این اتاق نشیمن دارای دو پنجره کوچک است و به همین دلیل محیط آن نسبت به اتاق های دیگر کمی تاریک تر است. لوازمی هم که در این اتاق استفاده شده بیشتر از رنگ های تیره هستند.

 

 

بعد : یک اتاق روشن و دلباز

بعد : یک اتاق روشن و دلباز

برای دیوار و سقف های این اتاق از رنگ سفید استفاده می کنیم. همچنین برای قسمتی از وسایل این اتاق نشیمن هم کمی از رنگهای تیره استفاده می کنیم. یکی از کارهای مورد علاقه من برای انجام در فضاهایی که رنگ سفید بسیاری در آن ها به چشم می خورد این است که با اندکی پاشیدن رنگ تیره در چند اتاق واقعا افراد را شگفت زده کنم.

 

 

قبل : یک آشپزخانه تیره با یک دکوراسیون خسته کننده

قبل : یک آشپزخانه تیره با یک دکوراسیون خسته کننده

دیوارهای این آشپزخانه با رنگ سبز تیره رنگ آمیزی شده است و رنگ پارکت کف هم این فضا را تاریک و کسل کننده کرده است.

 

 

بعد : آشپزخانه ای روشن و پر از نور

بعد : آشپزخانه ای روشن و پر از نور

برای روح دادن به این آشپزخانه برای تمام کابینت ها از رنگ سفید و دیوارها و سقف هم از رنگ سفید چرک استفاده شده است. برای کفپوش هم از پارکت هایی با رنگ روشن تر استفاده شده تا همخوانی بیشتری با محیط داخلی آشپزخانه داشته باشد. مشتری ما ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن و ظاهری سفید و روشن در فضای خانه ی خود می خواست.

 

 

قبل : یک دفترکار تیره و شلوغ

قبل : یک دفترکار تیره و شلوغ

قسمتی از اتاق خواب به عنوان دفتر کار در نظر گرفته شده است. دیوارهای این اتاق کرم تیره و برای کف هم از موکت قهوه ای تیره استفاده شده است. کار کردن در خانه خودش به تنهایی خسته کننده است و اگر شما بخواهید در همچین مکانی کارهای تان را انجام دهید خستگی تان چند برابر می شود.

 

 

بعد : یک دفتر کار منظم و روشن

بعد : یک دفتر کار منظم و روشن

برای دیوارها مانند مراحل قبل از رنگ سفید چرک استفاده می کنیم. برای کفپوش به جای موکت قهوه ای تیره از پارکت هایی با رنگ متوسط استفاده می کنیم. اگر شما می خواهید در گوشه اتاق خواب تان یک دفتر کار کوچک داشته باشید بهتر است با یک نجار صحبت کرده و یک کمد دیواری بزرگ سفارش دهید. دقت کنید وسط این کمد را برای قرار دادن کامپیوتر و لوازم کارتان خالی بگذارید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ