با جدیدترین و زباتربن شیوه تزیین دیوار آشنا شوید!!
تزیین دیوار یکی از ایده ها برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا و متفاوت از مابقی خانه هاست. یکی از بهترین و جدیدترین شیوه ها برای تزیین دیوار، تبدیل کردن دیوار به یک گالری هنری است.

دیوار اتاق تان را به یک گالری زیبا تبدیل کنید

گرچه دیوارهای پر از عکس که مانند یک گالری هستند چند وقتی می‎شود مد شده‎اند، ولی شما نیازی نیست برای این کار حتما یک مجموعه‎ی هنری شخصی داشته باشید. طراحی‎های زیر مواردی هستند که با مدل‎های سابق و قدیمی متفاوت هستند و در عین حال آنقدر ساده هستند که بشود دوباره از مدل آن‎ها استفاده کرد، بدون توجه به محیط خانه و بودجه‎ی شما.

بیشتر بدانید : تزیین دیوار با ایده هایی جالب و خلاقانه، بدون نیاز به نقاشی!!

 

gallery-wall-ideas-to-copy-asap01.jpg

دیوار اتاق تان را با رنگ های خنثی به یک گالری جذاب تبدیل کنید

در گذشته، دیوارهای پر از عکس و قاب طبق روند "هرچه پیش آید خوش آید" اندکی به آشفته بودن گرایش داشتند. اگر می خواهید با این آشفتگی بجنگید و در عین حال هم یک دیوار زیبا برای اتاق تان درست کنید، چاره ای جز استفاده از رنگ های خنثی ندارید. اینجا، مجموعه‎ای از قطعات رنگ چوب، سفید و مشکی را دارید که یک حس مدرن و جذب کنندگی را در خود دارند. 

 

 

gallery-wall-ideas-to-copy-asap02.jpg

با تزیین دیوار، تمرکز را به سمت دیوارها ببرید

یکی از بهترین روش ها برای کم کردن تمرکز در چیدن یک دکوراسیون زیبا، استفاده از دیوارهایی پر از قاب عکس و تصویر است. برای مثال در تصویر بالا برای پرت کردن حواس از سمت تلویزیون، از تزیین دیوار پشت سر استفاده کرده ایم. این دیوار که مانند یک گالری هنری زیبا و رنگارنگ است به شما کمک می کند این تلویزیون اصطلاحا کمتر در چشم باشد.

 

related-icon_copy.jpg اگر می خواهید بیشتر بدانید : به جای کاغذ دیواری با این شیوه دیوارهای ساده را تزیین کنید

 

 

تزیین دیوارهای جدید با آثار هنری قدیمی

تزیین دیوارهای جدید با آثار هنری قدیمی

از آثار هنری قدیمی مانند نقاشی های قدیمی، ظروف چینی قدیمی و ... برای تزیین دیوارهای جدید کمک بگیرید. تمام این هنرهای قدیمی را با هم ترکیب و روی دیوار اتاق تان نصب کنید. در این صورت شما یک گالری هنری جدید با آثار قدیمی خواهید داشت. 

 

 

در نصب تابلو روی دیوارهای زاویه دار، حتما به زاویه دیوار دقت کنید

در نصب تابلو روی دیوارهای زاویه دار، حتما به زاویه دیوار دقت کنید

اگر دیواری که می خواهید روی آن تابلوهای مختلف را نصب کنید دارای زاویه و درجه است، برای زیباتر کردن دیوار حتما باید به آن زاویه دقت کنید. برای مثال در این عکس می خواستیم تابلوهای چهارگوش مربع و مستطیل را روی دیواری که دارای طرح زاویه داری است نصب کنیم. برای این کار بهترین پیشنهاد استفاده از نصب پلکانی است.

 

related-icon_copy.jpg اگر می خواهید بیشتر بدانید : تزیین دیوار اتاق نشیمن با کامواهای رنگی

 

 

gallery-wall-ideas-to-copy-asap05_copy.jpg

تزیین دیوار بالای تخت به صورت یک گالری زیبا

تزیین دیوار با تابلوهای مختلف تنها برای دیوار راهروی ورودی خانه و یا اتاق نشیمن نیست. این ایده یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دیوار بالای تخت خواب است. با قرار دادن آثار هنری قاب شده به یک شکل آزاد شناور اطراف تخت و مبلمان اتاق خواب، آن‎ها به شکل بی نقصی با محیط اطراف شما یکپارچه می‎شوند.

 

 

 

gallery-wall-ideas-to-copy-asap06.jpg

رنگ قاب عکس ها تاثیر بسیاری در تزیین دیوارها دارند

تزیین دیوار با تابلوهای مختلف به دلیل داشتن تابلوهای مختلف، موضوعات مختلفی هم دارند و به همین دلیل تاثیر دیداری بسیاری خواهند داشت. به همین دلیل بهتر است بیشتر تابلوهایی که استفاده می کنید دارای قاب هایی به رنگ سفید و رنگ روشن باشند.

 

related-icon_copy.jpg اگر می خواهید بیشتر بدانید :  ایده هایی جالب برای تزئین دیوارها با پارچه های رنگی

 

 

gallery-wall-ideas-to-copy-asap07.jpg

تزیین دیوار ورودی خانه با طرحی خاص و متفاوت

اگر می خواهید دیوار راهروی ورودی خانه تان را به شک یک گالری زیبا تزیین کنید، پیشنهاد می کنیم نصب این تابلوها را تا زمین ادامه دهید. در این صورت هر کسی که وارد این راهرو می شود جذب این دیوار شده و چند دقیقه را در این گالری هنری خانگی سپری می کند.

 

 

 

gallery-wall-ideas-to-copy-asap08.jpg

برای تزیین دیوار با آثار هنری، بزرگ و کوچک را ترکیب کنید

یک تصور غلط در تزیین دیوار با آثار هنری وجود دارد و آن این است که آثار هنری بزرگ باید جدا از کلکسیون‎ های هنری کوچک باشند. آثار هنری دارای قاب ‎های فوق العاده بزرگ 80 سانتی به خوبی در کنار آثار هنری دارای قاب‎ های 20 در 30 سانتی کوچک قرار می گیرند. برای مطمئن شدن از تعادل، فقط باید به استایل و ترکیب بندی رنگ قاب ها دقت کنید.


بیشتر بدانید : دیوار آشپزخانه تان را با سی دی های قدیمی زیبا و لوکس کنید

 بیشتر بدانید : پنهان کردن نواقص و ایرادهای دیوار با 12 پیشنهاد ارزان قیمت!

related-icon_copy.jpg اگر می خواهید بیشتر بدانید :نحوه تزیین دیوار با كاغذ دیواریهای گلدار

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ