باورتان می شود این دکوراسیون دخلی زیبا با جعبه های خالی درست شده باشد؟
جعبه های خالی یکی از وسایلی هستند که در هر خانه ای وجود دارند. از این ایده ها الگوبرداری کنید و یک دکوراسیون داخلی خلاقانه و هوشمند بچینید.

با جعبه های خالی یک دکوراسیون داخلی هوشمندانه بچینید

جعبه‎ها همیشه به منظور اهداف مختلف به کار گرفته می‎شوند، از ذخیره کردن و انتقال دادن چیزهای مختلف نظیر شیر گرفته تا پرتقال و حتی حیوانات. شما می‎توانید این روزها همه جا آن‎ها را پیدا کنید و آن هم با خرج کردن تنها مقدار اندکی پول. بافت فرسوده و چوبی به فضا یک گرمای خاص می‎دهد و عملا برای هر نیاز ذخیره سازی در خانه مکانی فراهم می‎کند. در زیر راه هایی به منظور استفاده‎ جعبه‎ها به صورت هوشمندانه در خانه دیده می‎شود.

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-02.jpg

استفاده از جعبه به عنوان یک کشوی مخفی درون راهرو خانه

اکثر ما در خانه‎ خود یک راه ورودی یا اتاق خانوادگی با یک میز کنسول داریم، چرا یک جعبه زیر آن برای پر کردن فضای خالی قرار ندهیم. شما از آن می‎توانید به عنوان جایگاهی برای کلا‎ه‎ها، پتو‎ها یا کفش‎ها استفاده کنید. اگر شما به زیر جعبه‎ خود چرخ‎های کوچکی قرار داده‎اید می‎توانید بعد از استفاده از آن بدون نگرانی آسیب به کف اتاق، آن را به سر جای اول خود سر دهید.

 

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-03.jpg

استفاده از جعبه به عنوان میز عسلی در دکوراسیون داخلی

جعبه‎ی خود را به صورت عمودی بچرخانید و یکسری چرخ به آن اضافه کنید تا ارتفاع و قابلیت تحرک آن بالا رفته و یک میز همه کاره و بی همتا داشته باشید. همچنین می‎توانید یک تکه چوب دیگر برای داشتن یک قفسه و فضای بیشتر اضافه کنید. 

 

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-04.jpg

جعبه هایی برای جمع آوری لوزام زمستانی

از آنجایی که خانواده‎ شلوغی دارم همیشه دنبال راه‎ حل‎های عملکردی برای اتاقی هستم که قبل از ورود به خانه باید لباس‎های کثیف آنجا در آورده شود یا کفش‎ها تمیز شود. بیشتر دنبال راه حل برای فصل‎های سرد هستم، زمانی که مقدار لوازم جانبی چند برابر می‎شود. گروهی از جعبه‎ها را زیر نیمکت و یا به حالت عمودی قرار داده و آن‎ها را با لوازم ضروری زمستانی خود را پر کنید.

 

 از جعبه های خالی به عنوان یک گلدان زیبا استفاده کنید

از جعبه های خالی به عنوان یک گلدان زیبا استفاده کنید

عاشق چیزهای شیک قدیمی هستید؟ پس چرا از یک جعبه‎ی کوچک به عنوان یک گلدان برای نگه داشتن گل خود استفاده نکنید. چیزی که به دست می‎آید از نظر بصری فوق العاده زیبا، اصیل و دل پسند است. 

 

 

با جعبه های خالی شلفهای دیواری درست کنید

با جعبه های خالی شلفهای دیواری درست کنید

یکسری جعبه با اندازه و رنگ‎های مختلف روی دیوار آویزان کنید تا قابلیت عملکردی آن‎ها افزایش یابد. قانونی برای اینکه چه چیزی را درون آن‎ها ذخیره و یا نشان دهید وجود ندارد، خوش باشید و سعی کنید بیش از حد چیزهای مختلف درون آنها قرار ندهید تا مرتب شده تر به نظر آیند.

 

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-09.jpg

با جعبه های خالی یک میز قهوه زیبا درست کنید

نظرتان چیست؟ آن‎ها را در کنار هم قرار دهید و یک میز قهوه خوری درست کنید؟ با رو و در کنار هم قرار دادن 4 جعبه در کنار هم، عملا فضای کمتری اشغال می‎شود و حس متعادلی در جلوی مبل به چشم می‎خورد. 

 

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-10.jpg

جعبه های خالی برای نظم دادن به آشپزخانه

تمامی ما جایی برای نگهداری وسایل روی پیشخوان آشپزخانه داریم، زمانی که چیزهای مختلف به شکل جذب کننده‎ای روی یک سینی یا یک ظرف کم عمق قرار داده شوند، همه چیز بهتر دیده می‎شود و حس مرتب تری در آن‎ها دیده می‎شود. شما می‎توانید از یک جعبه روی پیشخوان آشپزخانه برای قرار دادن ضروریات خود استفاده کنید.

 

با جعبه های خالی یک باغ آپارتمانی درست کنید

با جعبه های خالی یک باغ آپارتمانی درست کنید 

از تعداد متنوعی از جعبه‎ها برای قرار دادن گیاهان رو و یا داخل آن استفاده کنید، هوشمندانه است نه؟! گیاهان خود را به صورت گروهی در کنار هم قرار دهید تا یک حس جذب کننده ایجاد شود و چنین چیزی یک استراتژی عالی برای زمان آب دهی و مدیریت زمان است.  

 

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-12.jpg

برای نظم دادن به اتاق کاری تان می توانید از جعبه های خالی استفاده کنید

آن‎ها روی هم در کنار میز کار خود روی هم قرار داده تا بتوانید برای قراردادن پوشه‎های کاری خود روی آن‎‌ها استفاده کنید. در هر صورت راهی ارزان برای مرتب کردن فضای کاری شما می‎تواند باشد.

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-08.jpg

با جعبه های خالی یک کتابخانه دیواری منحصر به فرد درست کنید

داشتن قفسه‎های باز این روزها خیلی طبق مد است، چرا چند جعبه‎ی کم عمق را برای قرار دادن کتاب‎ها، مجله‎های خود در آن به محیط اضافه نکنید. باعث ساختار بندی کالاهای کوچک شما می‎شود و ظاهری متعادل از اندازه و مقیاس را به وجود می‎آورد. 

 

 

flea-market-chic-12-clever-uses-for-crates-05_copy.jpg

با جعبه های خالی یک جاکفشی متفاوت درست کنید

چند عدد از این جعبه های خالی را تهیه کرده و روی هم قرار دهید. می توانید از این ایده برای ساخت یک جاکفشی متفاوت استفاده کنید. برای حمل و نقل این جاکفشی می توانید به جعبه های زیری چرخ وصل کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ