دکوراسیون داخلی خانه تان را به رنگ آذر 1396 ( نوامبر 2017 ) بچینید
رنگ خاکستری یا طوسی یکی از رنگ هایی است که در دکوراسیون داخلی میتوانید با هر رنگی آن را ترکیب کنید. این رنگ به عنوان رنگ برای دکوراسیون داخلی در آذر 1396 یا همان ماه نوامبر 2017 انتخاب شده است.

رنگ منتخب ماه نوامبر 2017 برای دکوراسیون داخلی : خاکستری یا طوسی

دکوراسیون داخلی با ترکیب خاکستری با قهوه ای 

دکوراسیون داخلی با ترکیب خاکستری با قهوه ای

برای این ترکیب رنگی باید دیوارهای اتاق نشیمن را با طوسی روشن رنگ آمیزی کنید. برای مبلمان از رنگ طوسی یک درجه تیره تر استفاده کنید. برای کامل کردن پالت رنگی بهتر است از رنگ قهوه ای روشن برای پرده، میزهای کناری و آباژور کنار اتاق تان استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگی خاکستری و آبی تیره یا آبی اقیانوسی

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگی خاکستری و آبی تیره

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید با این رنگ خاکستری ست کنید رنگی آبی اثیانوسی است. این ترکیب رنگی یکی از بهترین پیشنهاداتان ترکیب رنگی برای اتاق خواب است. برای این منظور بهتر است دیوارهای اتاق خواب به رنگ خاکستری و لوازم چوبی ( کمد، دراور، تخت خواب و ... ) به رنگ آبی اقیانوسی باشد.

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگی خاکستری و سفید

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگی خاکستری و سفید

رنگی خاکستری یکی از بهترین ویژگی هایی که دارد ست شدنش با بیشتر رنگ ها است. اگر شما به دنبال یک دکوراسیون ملایم و آرامش بخش با رنگ خاکستری هستید بهتر است آن را با رنگ سفید ترکیب کنید.

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگی خاکستری و بنفش

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگی خاکستری و بنفش

یکی دیگر از رنگ های شاد و انرژی بخشی که می توانید با رنگ خاکستری ست کنید رنگ بنفش است. پیشنهاد می کنیم برای این رنگ بنفش حتما از رنگ بنفش تیره استفاد کنید. این ترکیب رنگی یکی دیگر از ترکیب رنگی های عالی برای اتاق خواب است.

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگ طوسی روشن، آبی روشن و سفید

ترکیب رنگ طوسی روشن با آبی روشن و سفید

ترکیب سه رنگ طوسی روشن، آبی آسمانی و سفید یکی از بهترین ترکیب رنگی ها برای یک دکوراسیون تابستانی زیبا و دلباز است.

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگ خاکستری ملایم، مشکی و کرم

دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگ خاکستری ملایم، مشکی و کرم

خیلی ها عاشق استقاده از رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی خانه شان هستند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید نگران نباشید، به راحتی می توانید رنگ طوسی ملایم را با رنگ مشکی و کرم ترکیب کنید. اگر از رنگ کرم در این تریکب رنگی استفاده نکنید دکوراسیون خانه شما کسل کننده و بی روح  می شود.

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ