شیک پوشی زنانه در پاییز این بار با کت های قدیمی!!
اگر شما هم جزو دسته خانم هایی هستید که داخل کمد لباس های تان کت های قدیمی دارید و می خواهید در پاییز امسال شیک پوش باشید بهتر است از ایده های زیر کمک بگیرید و کت قدیمی تان را به روز کنید.

5 راه برای شیک تر کردن ظاهرتان با استفاده از کت قدیمی‎تان

زمانی که مسئول هواشناسی وضعیت هوا و دمای آن را تا 10 روز بعد و حتی فراتر از آن دقیقا پیش بینی می‎کند، شما از این قضیه به خوبی خبردار می‎شوید که قرار است هرروز صبح که از خانه بیرون می‎روید یک کت را بپوشید. ولی باید به شما خوش خبری بدهیم که حتما نباید این کت برای شما هرروز صبح یک حس تکراری و کسل کننده‎ای داشته باشد. با استفاده از 5 مرحله‎ی زیر کاری کنید که چیزی به عنوان قسمت همیشگی ظاهر شما باشد.

 

5-easy-ways-to-elevate-your-go-to-coat01.jpg

کت تان را با کمربند را با بستن یک کمربند شیک و زیبا کنید

به یک کت تنگ، حس زنانه‎ بیشتری دهید و برای این کار از یک کمربند برجسته‎ رنگی دور کمر خود استفاده کنید. می توانید طبق سلیقه تان از یک کمربندی که دارای یک سگک بسیار بزرگ باشد است استفاده کنید. چنین چیزی باعث می‎شود ظاهر جذابتری داشته باشید.

 

با کت تان لباس های تان را به چشم بیاورید

با کت تان لباس های تان را به چشم بیاورید

مطمئنا این روزها بر تن کردن کت، کار با کلاس و شیکی است، ولی مزیت دیگری هم از آن می‎توانید ببرید و آن هم این است که آن را روی شانه‎های خود بیاندازید تا اندکی از زیبایی زیر آن را به افراد نشان دهید.

 

5-easy-ways-to-elevate-your-go-to-coat03.jpg

آستین‎های کت تان را به بالا تا بزنید

با تا زدن آستین‎ها تا آرنج باعث شوید آستین‎ها کوتاه تر به نظر آیند. سپس از یک جفت دستکش چرمی استفاده کنید. براساس هوا می‎توانید دکمه‎های کت خود را نبندید و زیبایی لباس‎های زیر آن را نیز نشان دهید.

 

یقه کت تان را بالا دهید

یقه کت تان را بالا دهید

روسری‎تان را اطراف گردنتان نپیچید، آن را روی یک شانه بیاندازید و در عوض از یک سوییشرت یقه اسکی گرم استفاده کنید. برای اینکه ظاهر جذاب تری داشته باشید یقه‎ی کت را بالا دهید.

 

سنجاقی به کت تان بزنید

سنجاقی به کت تان بزنید

راه ساده‎‎ی بالا بردن ظاهرتان و بیشتر آن را به مد 2015 نزدیک کردن این است که از یک سری سنجاق سینه‎ی پرزرق و برق استفاده کنید و به یک طرف کت خود بزنید.

 

 

تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ